“Lunsj”
Anmeldelse av Mathuset Eyde AS

Mathuset Eyde AS
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Rjukan
Anmeldt 6. august 2021

Har vært der tidligere , og var veldig fornøyd , var der både i går og i dag , og spiste laks og egg begge dagene , da det virkelig var god laks , og betjeningen er helt TOPPERS , meget hyggelige og hjelpsomme.

Takk, toronado77

Anmeldt 4. september 2020

Vedkommende som sto i disken hadde problemer med å forstå hva en bestilte, men når en fikk det en skulle til slutt var det god bakst.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Sonja A
Anmeldt 17. juli 2020

gode kaker og gode smørbrød, fin sitteplass ute , blid betjening rent og fint ryddig lokale, anbefaler reisende og gå dit og få en god kopp kaffe eller soft is

Dato for besøk: juni 2020
Takk, vanja2014
Anmeldt 11. oktober 2019

Kaffe og Napoleonskake er standard, det er standard for min kone og meg, hver gang vi er på Rjukan . Vi er der ganske ofte p.g.a at vi er campinggjester på Sandviken camping, som er et flott sted.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frank L
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Godt med plass både ute og inne.Hyggelig personale og god stemning.Fantastisk godt bakverk.Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 661sisseld

Reisende som så på Mathuset Eyde AS, så også på

Har du vært i Mathuset Eyde AS? Del dine erfaringer!