Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Orbitz.comUSD 285
Agoda.comUSD 358
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Det var veldig dårlig service. Vi hadde problemer med betalingen fordi vi var en stor gruppe på 13 stk og vi følte at vi fikk skylden for problemene. De var heller ikke veldig imøtekommende eller blide.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Susann B
Gro R, Markedkoordinator på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei Susann B

Takk for din tilbakemelding!

Vi beklager at dere hadde en negativ opplevelse hos oss. Vi tar med oss denne tilbakemeldingen videre.

Anmeldt 5. september 2018

Sjekket inn på Gaustablikk for å delta på turmarsjen Kjerringsveiven neste dag. Ble tatt vel i mot, og fikk opplyst at frokosten neste dag startet kl 07.30. For oss var dette for seint. Vår buss til marsj-start skulle gå fra Skisenteret kl 07.30. Fikk tilbud om nistepakke i stedet for frokosten. Vi gav uttrykk for at vi var lite fornøyd med en slik løsning. Skal en ut på lang tur i fjellet må en ha en god frokost. Men det var det de kunne tilby oss. Etter et par timer fikk vi imidlertid beskjed om at de hadde klart å skaffe personal, og var klar til å servere frokost fra 06.30. Godt jobba! Og god frokost var det. Ellers var dette et hotell med god mat, greie rom og blide og serviceinnstilt personale. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, byogland

Hei Byogland!

Takk for din tilbakemelding. Håper dere hadde en fin marsj og at vi ser dere igjen ved en annen anledning!
Ha en riktig fin høst.

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde et kort og hektisk opphold. Benyttet fasilitetene i svømmehallen som var herlig. Vennlig betjening og veldig god mat som kan oppleves som litt overpriset, men er jo tross alt på fjellet. Rommene som var nyoppusset var helt ok, men knøttsmå. Derfor spørsmål om det er verdt prisen. Får bedre rom for en billiger penge midt i Oslo, men det er jo ferietid for sydeuropeerne.... Annonserer med flat TV på rommet. Det var som en liten PC skjerm i dag, men det plaget ikke oss. Vi så ikke på TV likevel :-)
Skal ikke se bort ifra at vi kommer tilbake, men da må vi være forberedt på å ha med oss nok penger...

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Per B

Hei Per B

Takk for din tilbakemelding. Vi tar den med oss videre. Vi er igang med en ny sentrumsplan og i den ligger blant annet en gjennomgående oppgradering av Gaustablikk Høyfjellshotell.

Vi ønsker deg en riktig fin høst!

Anmeldt 23. august 2018

Rommet var rent og sengen ok. TV 30 cm over gulvet, nok beregnet for pygmeer. Det gjorde ikke så mye, siden det ikke viste bilde.Gjestens mekking på antennekabelen fikk liv i det, men det ble uaktuelt å ligge på gulvet for å se bildet. Ikke varme i badegulvet tross termostat på 28 gr. Alt for langt dusjforheng hengende i en bøyd stang. Dusjhodet lot seg ikke rotere slik at vannet gikk i forhenget som så klebet seg til kroppen. Flisene var tildels uten fuger og ventilasjon var fraværende/dårlig.Middagen var bånn. Rekecocktail som rekene ville ha protestert å være del av. Hovedrett var grillete kyllinglår, ikke større enn en liten tommelfinger og med mer bein enn kjøtt.Hvis det bleke og slappe skinnet var grillet, skulle det vært artig å se den grillen de har brukt. OK dessertbord. Frokost til nød grei. Men hvorfor kjedelig halvlunken eggerøre til baconet istedetfor et skikkelig speilegg? Gaustablikk er nylig overtatt av svenskene. Da får man si som dem, at hvis dere ikke skjerper dere, går dette rett åt skogen.
Rent rom og ok seng redder hotellet fra en ener.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, carlmu2003

Hei og takk for din tilbakemelding.

Ha en riktig fin høst!

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Selv etter å ha lest diverse dårlige tilbakemeldinger om hotellet, bestilte vi 2 døgn på turisthotellet.
Gaustadtoppen skulle bestiges!!
Hotellet, betjeningen og maten var en meget god opplevelse, det eneste som "manglet" var aircondition på rommet, men vi var særdeles heldig med været, rundt +25 og det er vel kanskje ikke helt vanlig i fjellet og hotellet er kanskje mer ment å være en vinterdestinasjon og derfor ikke aircondition? Min utsikt fra rommet var rett på Gaustadtoppen, helt perfekt. God seng/sengetøy, badet helt ok og det ble skiftet håndduker hver dag. Frokostbufeen var skikkelig variert, men kunne ikke unngå å bli mett. Likeså middagene, vi hadde halvpensjon. Første dag var det 3-retters middag og 2.dag buffé. Nydelig mat!
Buss fra hotellet til Stavsro, starten på løypa til Gaustadtoppen, fungerte fint og var rimelig, kr 50,- p.p tur/retur. Første buss gikk like utenfor hotellet kl 09.30
Totalvurdering: ingen risiko å ta inn på Gaustadblikk turisthotell verken når det gjelder mat eller fasiliteter.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anne-Marie H
Gro R, Markedskoordinator på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hei Anne- Marie!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er i gang med en ny sentrumsplan og i den ligger en gjennomgående oppgradering av Gaustablikk Høyfjellshotell. Vi er veldig glad for at du at du hadde et fint opphold hos oss, og setter veldig pris på anbefalingen din. Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer og håper å se deg igjen her ved en senere anledning.