Agoda.com
eDreams
Anmeldt 12. januar 2019

Brukte 3 timer på å kjøre til Gaustablikk for å finne ut at nesten alle bakkene er stengt, svært dårlig informasjon på hjemmesiden om dette. Betjeningen var heller ikke særlig serviceinnstilt på at tilbudet deres ikke holdt mål. De sa også de bakkene som var åpne var faktisk åpne, noe som var regn løgn. Den ene bakken jeg tok var 50 meter lang og tok meg 15 sekunder før jeg var ferdig. Første og siste gang jeg tar turen til Gaustablikk.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kristurist
Gro R, Markedskoordinator på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei, Kristurist
Takk for din henvendelse. Vi har mottatt mange tilbakemeldinger i år på de tingene du nevner og vi tar dem med oss. Vi har hatt noen utfordringer i forbindelse med sesongstart i år. Det har vært naturlige og praktiske årsaker til dette. Vi ser i etterkant at informasjonen burde vært tydeligere og kommet tidligere. Vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde med ditt besøk hos oss.

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, god service av avslappet personale. Oppmerksom hovmester som fikk med seg og ordnet opp i alt.
Buffet med godt utvalg nyttårsaften og tre-retters 1. Nyttårsdag. Frokosten og lunsjen var også veldig bra. Kjempegodt brød. Helt greie, romslige rom med gode senger og puter. Ba om rom med utsikt og fikk det.
Godt Nytt År og takk for oss :)

Veldig lytt fra rommet og ut mot gangen. Kunne godt spandert på ett lite kjøleskap/minibar på rommet

Dato for oppholdet: januar 2019
3  Takk, aasabr
Gro R, Markedskoordinator på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Riktig godt nyttår og tusen takk for at du tok tiden til å sende oss en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at dere er blitt godt tatt vare på og at dere er fornøyd med både kost og losji. Tilbakemeldingen vil bli formidlet. Ha en fin dag!

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Det var veldig dårlig service. Vi hadde problemer med betalingen fordi vi var en stor gruppe på 13 stk og vi følte at vi fikk skylden for problemene. De var heller ikke veldig imøtekommende eller blide.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Susann B
Gro R, Markedkoordinator på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei Susann B

Takk for din tilbakemelding!

Vi beklager at dere hadde en negativ opplevelse hos oss. Vi tar med oss denne tilbakemeldingen videre.

Anmeldt 5. september 2018

Sjekket inn på Gaustablikk for å delta på turmarsjen Kjerringsveiven neste dag. Ble tatt vel i mot, og fikk opplyst at frokosten neste dag startet kl 07.30. For oss var dette for seint. Vår buss til marsj-start skulle gå fra Skisenteret kl 07.30. Fikk tilbud om nistepakke i stedet for frokosten. Vi gav uttrykk for at vi var lite fornøyd med en slik løsning. Skal en ut på lang tur i fjellet må en ha en god frokost. Men det var det de kunne tilby oss. Etter et par timer fikk vi imidlertid beskjed om at de hadde klart å skaffe personal, og var klar til å servere frokost fra 06.30. Godt jobba! Og god frokost var det. Ellers var dette et hotell med god mat, greie rom og blide og serviceinnstilt personale. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, byogland

Hei Byogland!

Takk for din tilbakemelding. Håper dere hadde en fin marsj og at vi ser dere igjen ved en annen anledning!
Ha en riktig fin høst.

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde et kort og hektisk opphold. Benyttet fasilitetene i svømmehallen som var herlig. Vennlig betjening og veldig god mat som kan oppleves som litt overpriset, men er jo tross alt på fjellet. Rommene som var nyoppusset var helt ok, men knøttsmå. Derfor spørsmål om det er verdt prisen. Får bedre rom for en billiger penge midt i Oslo, men det er jo ferietid for sydeuropeerne.... Annonserer med flat TV på rommet. Det var som en liten PC skjerm i dag, men det plaget ikke oss. Vi så ikke på TV likevel :-)
Skal ikke se bort ifra at vi kommer tilbake, men da må vi være forberedt på å ha med oss nok penger...

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Per B

Hei Per B

Takk for din tilbakemelding. Vi tar den med oss videre. Vi er igang med en ny sentrumsplan og i den ligger blant annet en gjennomgående oppgradering av Gaustablikk Høyfjellshotell.

Vi ønsker deg en riktig fin høst!