eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Vi kom sent på kvelden. Benyttet derfor ikke noen av fasilitetene.

Ble varmt mottatt av resepsjonen . For en service, for et smil. Den svenske resepsjonisten er absolutt topp score.

Rommet var helt ok, to enkle senger. Ikke kjøleskap eller vannkoker , ei heller tannglass. Knøttlite bad. Alt var rent og pent.

Pluss, utsikt til Gaustadtoppen fra rommet.

Frokost, nydelig frokostbuffet med serviceinnstilt personale.

Over alt var det fokus på smitte og hygiene.

Prisen for rommet var høy med tanke på den enkle standarden.

Hotellet er svært så for vår del ikke et hotell vi hadde reist til for å kose oss. Da hadde vi nok valgt det i Tuddal.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, H2O40
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig og imøtekommende personale.
Topp renhold både iht.rom og fellesarealer.
Meget gode senger.
Restaurant +++
Frokost, ypperlig
Flotte turområde tilrettelagt for alle.
Fiske og bademuligheter

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 907annel
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Jeg og min samboer hadde gått turen opp Gaustatoppen og gledet oss til å slappe av på hotellet etter turen. Dessverre ble dagen ikke helt som forventet.
Vi hadde bestilt rom med utsikt og betalt ekstra for dette. Når vi ankom hotellet får vi beskjed om at hotellet er gammelt og derfor ikke har air condition, og den eneste måten å kjøle ned rommet var ved å åpne verdens minste vindu. Rommet (med utsikt rett mot en stekende sol) var sikkert 30+ grader varmt og helt uutholdelig å vær på. Vi åpnet vinduet og lot døren til rommet stå åpen, men til ingen nytte. Vi hev oss i dusjen og kom oss ut av rommet så fort som mulig. Det var helt umulig å slappe av på rommet som følge av varmen.
Middagen på hotellet var en «fixed menu», og ellers var eneste spisested en pizzarestaurant rett ved. Skuffende.
Når vi skulle legge oss var rommet fortsatt 25-30 grader og svært ubehagelig å oppholde seg på. Vi slet lenge med å sove, og temperaturen ble ikke normal før i 3-4 tiden om natten.
Området rundt var for øvrig svært fint, og betjeningen var hyggelig. Bartenderen var flink og imponerte. Dessverre hjalp ikke dette til å gjøre oppholdet bra.
Jeg vil på det sterkeste fraråde dette hotellet på varme dager. Vi vurderte å kjøre rett og slett kjøre hjem, men det var for sent på kvelden.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Tormodok
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Var her med familien på 4 stk fra 18-20 Juli , 2 barn på 9 og 11 som måtte sove på en dårlig sove sofa. De kalt rommet familie rom, men det var så vidt vi klarte å bevege oss på rommet fordi det var trangt. Til middagen fikk du bare et valg, og det var ikke noe bra mat, som og var veldig dyr Barna fikk en Buffé med pasta og pommes frites, som nesten var bedre en middagen. Dusjen til basseng var veldig skitten, og ble heller ikke fylt opp med såpe på dispensere. Baren kunne nesten virke som om de hadde stengt, da det var tomt til tider på både fat og i skap for øl. Kun et par øl valg på et hotell som var fullbooket. Beliggenheten var veldig bra, de ansatte som var på jobb gjorde en god jobb, men det manglet personell, da de ikke klarte å følge opp gjestene. Kan ikke anbefall dette hotellet.

Takk, fredarneg
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Kanskje min største skuffelse når det gjelder hotell uansett hvor i verden. Vi hadde booket en «junior suite» via nettsiden deres. Det viste seg å være et rom som var nedslitt, dårlig rengjort, og hadde en sovesofa som var så dårlig madrass på at selv min 8-årige sønn ikke ville sove på den. Rommet lå vegg-i-vegg med peisestuen helt i starten av gangen med en lite lydisolerte dør. Strømkontakter og brytere er gamle og tydelig slitt. Det er ingen aircondition eller ventilasjonsanlegg og avtrekket fra badet er heller dårlig. I tillegg er servicen tvilsom. Badet var skittent, det manglet fuger mellom flisene på en stor del av gulvet og luktet mugg. Dette var både dyrt og dårlig. Skal jeg være ærlig så forstår jeg ikke at de våger å markedsføre dette som en «junior suite» heller. I tillegg forsøker de å være så innmari fancy at restauranten har «fixed menu» uten barnemeny etter kl 17. Skikkelig familievennlig. Så absolutt ikke verdt et besøk. Styr unna og dra et annet sted.

1  Takk, Techtool