eDreamsUSD 207
Agoda.comUSD 206
FindHotel
Anmeldt 13. juli 2021

Veldig enkelt rom til tross for at det skulle være superior med utsikt
3 retters middag : vi ventet 45 min på forrett, hovedrett kom umiddelbart etter, dessertvinen vi hadde blitt anbefalt glemte de, da regningen kom var den selvfølgelig med. Hyggelig betjening men ikke god mat.

Takk, 75sylvib
Gausta Telemark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei, 75sylvib
Takk for din tilbakemelding, det er kun gjennom tilbakemeldinger fra våre gjester vi kan utvikle oss å bli bedre. Jeg håper at utsikten fra rommet var som forventet? Jeg beklager din opplevelse i restauranten, her har vi nok ikke vært helt på topp. Jeg skal ta en runde med kjøkkenet, men hyggelig å høre at de ansatte var hyggelige.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Dette er det dårligste hotellet jeg hat vært på. Å kalle suitene for suiter, er et hån. Gamle og istykkerslitte møbler, lekkasje fra toalettet, spindelvev flere steder på rommet. I resturanten er det åpen løsning inn til et kjøkken, som er direkte skittent. Skammelig. Hotellet har ikke kontroll på bestillinger via nettet. Hadde bestilt badstue, men det gikk i vasken, da det var en dobbeltbooking. Latterlig dårlig hotell..
Anbefaler å styre unne dette begredelige hotellet.

Romtips: Unngå hotellet, det mest nyttige tipset jeg kan gi.
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Trail60366227273
Gausta Telemark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei, Trail60366227273
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding, men her er jeg rett og slett usikker på hvordan jeg skal svare. Jeg kjenner meg rett og slett ikke igjen i beskrivelsen din av hotellet vårt. Ta veldig gjerne kontakt med meg direkte, slik at jeg kan forstå mer av dette og gi deg gode svar. Du treffer meg på john.kristian.stubban@gaustablikk.no.

Anmeldt 14. januar 2021

Jeg har hatt ett ønske i veldig mange år å feire jul på ett hotell. Dette ble en realitet i 2020 på Gaustablikk. Alt var perfekt, og dette ga mersmak. Koronasmitten taklet hotellet på en utmerket måte. Vi kommer helt sikkert tilbake senere.

Romtips: Vi valgte minisuite. Anbefales.
Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, trondv829
Gausta Telmark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2021

Hei, Trond
Tusen takk for din særdeles hyggelige tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er en vanskelig situasjon landet står ovenfor akkurat nå, derfor er det utrolig kjekt å se at du opplevde Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell som et sikkert sted å feire jul på!

Hjertelig velkommen tilbake til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell ved en senere anledning!

Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved alpinanlegget. Har nok blitt pusset opp noe den senere tid men minner fortsatt mye om et høyfjellshotell fra 80-90 tallet. Knøttlite dobbeltrom med et ekstremt lite bad. Pluss for utsikten mot Gaustadtoppen.
Prøvde badeanlegget i kjelleren hvor det var en lunken badstue, kaldt vann i boblebadet og kaldt vann i hovedbassenget. En forholdsvis trivelig bar men også her sparte man på strømmen så temperaturen var lav. Spiste en 3-retters i restauranten, hver enkelt rett ble nærmest slengt i bordet foran oss av en mer eller mindre uinteressert dansk servitrise. Maten var helt ok, men ganske så kjedelig og uinspirert. Det var heller ingen andre retter å velge enn de som var endel av 3-retteren.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, Copiloto78
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig velkomst i resepsjonen. Rommet vente mot parkeringsplassen, var ganske trangt men greit nok for en enkel overnatting. Middagen med tre retter, var ikke spesielt spennende, med preg av samlebånd. Vi satt litt nært nabobordet i forhold til korona reglene. Frokosten var variert og god.Hotellet er greit for en enkel overnatting, men jeg vil ikke anbefale det for lengre opphold.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, arnes784