eDreamsUSD 207
Agoda.comUSD 212
FindHotel
Etrip
Anmeldt 2. august 2021

Bodde på et dobbeltrom over helgen. Vi hadde et fint opphold. Rommet var enkelt og helt greit. Bra med mat-alternativer på/rundt hotellet. Veldig hyggelige, behjelpelige og serviceinnstilte ansatte. Tok alle spørsmål med et smil! God frokost. Vi leide saunaen ved vannet i tilknytning til hotellet, og dette var virkelig en suksess. Fin utsikt og virkelig et pluss å kunne leie hele alene. Mye andre aktiviteter på hotellet også, et stort pluss! Kort veg å kjøre til parkering før tur til Gaustatoppen.

Takk, Caroline K
Gausta Telemark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei, Caroline
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi uendelig stor pris på! Særlig det du skriver om våre ansatte varmer våre hjerter. Vi håper at vi kan ønske dere hjertelig velkommen til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell ved en senere anledning! Ta gjerne turen tilbake til vinteren for fantastisk skikjøring + at de flytende badstuene nesten er enda bedre når man kan isbade!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide et familie rom, 2 voksne og et barn. Selvfølgelig er hotellet gammelt, men det var veldig rent her. Personalet var veldig servicevennelige. Frokosten var kjempe bra. Vi spiste ikke middag her, spiste på et sted ved siden av hotellet.

Takk, Petter T

Hei, Petter
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi setter særlig pris på at du berømmer våre ansatte og at det var rent og pent, det er veldig viktig for oss! Vi håper at vi kan ønske deg og familien hjertelig velkommen tilbake til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell ved en senere anledning! Vi kan absolutt anbefale å komme tilbake for fantastisk skikjøring i flott natur til vinteren.

Anmeldt 13. juli 2021

Veldig enkelt rom til tross for at det skulle være superior med utsikt
3 retters middag : vi ventet 45 min på forrett, hovedrett kom umiddelbart etter, dessertvinen vi hadde blitt anbefalt glemte de, da regningen kom var den selvfølgelig med. Hyggelig betjening men ikke god mat.

Takk, 75sylvib
Gausta Telemark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei, 75sylvib
Takk for din tilbakemelding, det er kun gjennom tilbakemeldinger fra våre gjester vi kan utvikle oss å bli bedre. Jeg håper at utsikten fra rommet var som forventet? Jeg beklager din opplevelse i restauranten, her har vi nok ikke vært helt på topp. Jeg skal ta en runde med kjøkkenet, men hyggelig å høre at de ansatte var hyggelige.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Dette er det dårligste hotellet jeg hat vært på. Å kalle suitene for suiter, er et hån. Gamle og istykkerslitte møbler, lekkasje fra toalettet, spindelvev flere steder på rommet. I resturanten er det åpen løsning inn til et kjøkken, som er direkte skittent. Skammelig. Hotellet har ikke kontroll på bestillinger via nettet. Hadde bestilt badstue, men det gikk i vasken, da det var en dobbeltbooking. Latterlig dårlig hotell..
Anbefaler å styre unne dette begredelige hotellet.

Romtips: Unngå hotellet, det mest nyttige tipset jeg kan gi.
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Trail60366227273
Gausta Telemark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei, Trail60366227273
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding, men her er jeg rett og slett usikker på hvordan jeg skal svare. Jeg kjenner meg rett og slett ikke igjen i beskrivelsen din av hotellet vårt. Ta veldig gjerne kontakt med meg direkte, slik at jeg kan forstå mer av dette og gi deg gode svar. Du treffer meg på john.kristian.stubban@gaustablikk.no.

Anmeldt 14. januar 2021

Jeg har hatt ett ønske i veldig mange år å feire jul på ett hotell. Dette ble en realitet i 2020 på Gaustablikk. Alt var perfekt, og dette ga mersmak. Koronasmitten taklet hotellet på en utmerket måte. Vi kommer helt sikkert tilbake senere.

Romtips: Vi valgte minisuite. Anbefales.
Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, trondv829
Gausta Telmark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2021

Hei, Trond
Tusen takk for din særdeles hyggelige tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er en vanskelig situasjon landet står ovenfor akkurat nå, derfor er det utrolig kjekt å se at du opplevde Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell som et sikkert sted å feire jul på!

Hjertelig velkommen tilbake til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell ved en senere anledning!