“Uerfaren og elendig service”
Anmeldelse av Kinokafé - STENGT

Kinokafé
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Sjappa var åpen 24. juli selv om TripAdvisor sier at den er stengt. Flott lokale og også uteområde. Det var ikke mange besøkende rundt lunsjtid. Ble tildelt et bord inne. Det gikk veldig lang tid før vi fikk bestilt (to standard pizza fra menyen). Mens vi ventet på maten hørte vi flere som klaget på lang ventetid, spørsmål om hvis de skulle bestille, hvor det ble av maten, hvor var kelnerne og liknende. Vi hadde god tid så vi regnet med at maten ville komme etter hvert. Men når vi hadde ventet en time så var tålmodigheten slutt. Det var vanskelig å få oppmerksomhet fra en av de 3 yngre personene som var betjeningen, men fikk omsider kontakt med ei av dem. Det kom unnskyldning på at bestillingen vår var glemt. Men ingen forsøk på å tilby oss noe i en fei for å bøte på flausen. Det var bare å forlate sjappa. Steder synes å mangle organisering og ledelse. 3 personer burde helt greit klare å dekke lokalet (i tillegg til de på kjøkkenet), men her var det noe vesentlig som manglet. Muligens sommervikarer uten opplæring eller kundefokus. Klandrer i sp tilfelle ikke den, men ledelsen av denne plassen. Elendig!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Fornebu

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Spiste salat med kylling som var veldig god og gnocchi med asparges med sopp som var litt smakløs. Dårlig service. Måtte bla spørre tre ganger for å få vann. Ingen kom å ryddet bordet. Vi fikk aldri bestilt dessert.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ruffen72
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Kafé er ikke rette betegnelsen, dette er en restaurant med knallgod mat! Vi var over oss av begeistring, og fant også plass til dessert. Det eneste som trakk ned var en uoppmerksom servitør.
Det er to ting som er viktig når man er ute og spiser, det er gode smaker og god atmosfære. Her fikk vi begge deler! Det må da være beste restauranten i Rjukan?

Takk, Laila_R_F
Anmeldt 3. september 2017

Vi var 6 damer som bestemte oss for å spise på Kinokafe. Menyen så bra ut og vi tenkte at her fikk vi noe for alle. Vi fikk at vite fra av to av kelnerne at steinbiten var utsolgt og det var da greit. Vi fant noe annet. På menyen står det at burgeren kommer med hjemmebakt bolle, det var ikke helt tilfellet. Det vi fikk var kanskje hjemmekjøpt men ikke hjemmebakt!! Burgeren smakte dog helt fint og de hadde også glutenfritt brød som gir en liten ekstra pluss. De andre rettene var helt ok også. Da alle på vårt bord var ferdig spist kommer så kelneren med to steinbit retter til nabobordet!! Vet ikke helt om noen var ute å fiske i mellomtiden. På menyen står at det følger brød og salat med alle hovedretter, det så vi lite av. Alt i alt helt grei mat og service.

Takk, HDJons
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og bra service! Anbefales. Spiste indrefilet av svin og hasselnøtt iskremen var meget god!

Takk, 781livh