“gode burgere”
Anmeldelse av Fyrieggen

Fyrieggen
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Rjukan
Anmeldt 6. september 2020

Veldig gode Hamburgere og hyggelige folk . Vi fikk en konsert på kjøpet også så vi var heldige. Må reise tilbake til vinteren

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, SonjaV813
84randif, Daglig leder på Fyrieggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Så hyggelig å høre. Velkommen tilbake☺️

Anmeldt 21. juli 2020

Moderne og koselig plass, men serviceinnstilt og imøtekommende personale. Maten smakte fortreffelig og porsjonene helt perfekt for å mette en tom mage! Flott med arbeidsjern som virkelig står på for turister og lokale
Anbefales på det aller sterkeste!

Takk, 362anee
Anmeldt 21. juli 2020

Anbefaler på det sterkeste å svinge innom denne plassen! Maten er kjempe god og utrolig bra service

Takk, thomasfU4485IV
Anmeldt 20. juli 2020

Nye lokale drivere vartet opp med god service og nydelig mat, anbefales Sausen var veldig god og ble fort tom.....bad om ekstra og fikk en hel bolle

1  Takk, 60bjarneb
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Rause porsjoner. Rask service. Grei pris. Enkelt å finne plass/bord...selv en fredag i vinterferien.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ratata

Reisende som så på Fyrieggen, så også på

Har du vært i Fyrieggen? Del dine erfaringer!