“Langt under pari”
Anmeldelse av Fyrieggen

Fyrieggen
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Rjukan
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Familie på 5 prøvde å bestille bord klokka seks en lørdagskveld. Da vi kom dit fantes ikke noe bord, så vi bestemte oss for takeaway i stedet. Det tok en evighet. Ørretbiten var bitte liten. Langstekt svinenakke var seig som gummi, til gjengjeld var potetene fortsatt harde. Ingen baconbiter å finne i tagliatellen tross intens leting. Det var mye gjester der, og det gnager en mistanke om at takeaway-kunder ble nedprioritert. Anbefaler uansett alle å holde seg unna.

Dato for besøk: september 2020
Takk, oddegils
84randif, Daglig leder på Fyrieggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Vi beklager at opplevelsen ble så negativ og at maten ikke sto til forventningene. Vi bestreber oss på at alle gjester, både take-away og plasspisende får den samme, gode opplevelsen. Håper dere er villig til å gi oss en ny mulighet til å vise at både mat og service hos oss er langt bedre enn hva dere opplevde denne gangen.

Anmeldt 6. september 2020

Veldig gode Hamburgere og hyggelige folk . Vi fikk en konsert på kjøpet også så vi var heldige. Må reise tilbake til vinteren

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, SonjaV813
84randif, Daglig leder på Fyrieggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Så hyggelig å høre. Velkommen tilbake☺️

Anmeldt 21. juli 2020

Moderne og koselig plass, men serviceinnstilt og imøtekommende personale. Maten smakte fortreffelig og porsjonene helt perfekt for å mette en tom mage! Flott med arbeidsjern som virkelig står på for turister og lokale
Anbefales på det aller sterkeste!

Takk, 362anee
Anmeldt 21. juli 2020

Anbefaler på det sterkeste å svinge innom denne plassen! Maten er kjempe god og utrolig bra service

Takk, thomasfU4485IV
Anmeldt 20. juli 2020

Nye lokale drivere vartet opp med god service og nydelig mat, anbefales Sausen var veldig god og ble fort tom.....bad om ekstra og fikk en hel bolle

1  Takk, 60bjarneb

Reisende som så på Fyrieggen, så også på

Har du vært i Fyrieggen? Del dine erfaringer!