Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

For en plass! Kyrne går fritt når du parkerer bilen. Seteren ligger ca 950 meter over havet og besitter en sjelden idyll! Ble godt motatt av Marit, samtidig var hennes to døtre på jobb og bestemor selv var også der. Marits oldefar kjøpte gården og seteren for lenge siden. For en kulturarv. Fantastisk deilig mat med meieriprodukter fra stedet, helt unik atmosfære. Verdt er besøk om man er i området!

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, henrikleirvik
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Et supert sted som byr på seter liv med fiske og fine gåturer, de serverer veldig god norsk seter mat og leier ut flotte hytte med enkel standar,
Det passer for alle typer familier som ønsker en avslappet dag i frederlige omstendligheter, er masse flotte turer man kan gå, på begge sider av dalen.
Mange bra fiske vann.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, samot1993