Et veldig flott sted, med god mat

Veldig hyggelig betjening, og god mat. Fantastisk smør og rømme, som du kan kjøpe med deg hjem. Et... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
781espenv
Koselig besøk på seteren

Vi hadde et superkoselig besøk på seteren etter en tur på Hardangervidda. Veldig god rømmegrøt og... les mer

Anmeldt 2. juli 2021
Bergen, Norge

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Tok oss en tur hit, samtidig som vi var på geocachetur. Veldig fin og koselig seter. Serverte gode sveler. Begynte desverre å regne når vi var der så vi fikk ikke kikket så mye rundt, men ungene fikk iallefall sett på alle dyrene som var der. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 453anetteg
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

En sjarmerende og idyllisk seter.
Hyggelig vertsskap og verdens beste rømmegrøt. Vi følte oss veldig velkommen.
Kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, MarianneM2192
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Idyllisk vakker seter i fantastiske omgivelser! Veldig hyggelig betjening, deilig rømmegrøt og spekemat, og masse god seterkost man kunne kjøpe med hjem. En av de som jobbet der tok til og med en slått på hardingfele :-) Kuer, høner, dauer og griser tuslet rundt. Verdt et besøk!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Anine K
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Kjempebra. Nydelig raus mat. Koselig betjening som til og med stemte hardingfela på tunet mens vi var her.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, eveneven77
Anmeldt 23. juli 2018

Kan anbefales på det varmeste, serviceinnstilt personale. i vakre omgivelser, og meget god mat etter eldre norske setertradisjoner. Her møter man også mange fine dyr av ulike slag.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Per L