2025 av 33 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Rjukan Fjellstue I juli. Her ble vi møtt av kunnskapsrike og flinke bestyrere som kunne fortelle oss om lokalhistorien til både hotellet stedet som helhet. Hotellet har komfortable rom, og maten vi fikk servert var nydelig. På morgenen ble vi møtt av en flott frokostbuffé med lokal mat fra området. Vil virkelig anbefale å bli flere dager, da området og hotellet har masse å by på av fine turer i historiske omgivelser.

Takk, Vildeha
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Nytt vertskap på tradisjonsrik fjellstue. Trivelige, imøtekommende & gjestfrie drivere & eiere med en genuin ambisjon om å lykkes. Det kommer de til å gjøre.

Rjukan Fjellstue er et glimrende utgangspunkt for severdigheter og aktiviteter i Rjukantraktene. Sabotørstien går rett fra fjellsua ned til Vemork. Det gjør også andre merkede løyper oppover og nedover i traktene.

Her finner man også mye kunnskap om noen av 2. verdenskrigs viktigste hendelser + vilje og evne til å dele denne.

Selve hotellkomplekset har trivelige små tømmerhytter, vanlige hotellrom og sovesaler for skoleklasser og andre. Her er også aktivitetsmuligheter både av fysisk og intellektuell karakter.
Et godt sted å være sammen med familie, kjærestepar, venner, kolleger eller annet.

Stedet fremstår som sjarmerende, rent og pent, men også preget av tidens tann. Her står vedlikeholdsoppgavene i kø.
Det virker allikelvel som om eiere og drivere er i ferd med å finne roen som skal til for å trives med sine nye oppgaver.

Menyen viser at her er det evne og vilje til å tenke nytt, men kjøkkenet har nok fortsatt litt å gå på rent kvalitetsmessig. En ekstrastjerne for vinkartet fortjener de dog.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mortenr743
Anmeldt 16. juni 2021

NAF MC Sarpsborg-Rakkestad hadde bestilt 11 rom på Rjukan fjellstue fra lørdag til søndag, vi annkom ca kl 17.
Vi ble møtt av vertskapet på stede som fortalte om smittevern regler og brannforskrifter da dette stede var gammelt.
Det ble opplyst at medbrakt alkohol ikke var tillat int stedets sjenkebevilgning.
Vi fikk utdelt vært vårt rom og satt i fra oss bagasjen der oppe.
Vi tok en afterbike på angitte steder ute.
Kl 19.30 var det servert en utsøkt god middag m en deilig desser, under disse omstendighetene var det angitt faste sitteplasser, det tok vi m fatning.
Etter middagen fikk vi peise stuen til rådighet, da dette var et lukket aransjemang.
Der kunne vi handle etter eget ønske i fra baren.
Jeg personlig kan Kun snakke for meg selv i denne saken som utviklet seg i negativ retning da dette var en tur som er i regi av Naf.
Jeg syns personale var koselige for min del, har ingen ting å klage på.
Per klausen får et referat fra Rjukan fjellstue.

Takk, ComputerProffen
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Her blir man ikke behandlet som gjest, her ønsker man å oppdra voksne folk som barn/ungdom på klassetur. Grunnkurs i drift av hotell/gjestehus er nok på sin plass, særlig da hovedgeskjeften er fra en annen plass i arbeidslivet. I vår gruppe på 17 personer er det samstemt at dette stedet ikke er egnet for nytt besøk.

3  Takk, torea805
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Ved ankomst starter mottagelsen med alt som ikke er lovlig alt som er farlig, i form av en skjennepreken av det nye vertskapet. Bedre ble det ikke når vi gikk oss en tur utenfor området , og vi ble avvist fra fellesområdene ved tilbakekomst. Dette oppleves svært urimelig. Vi besøker aldri dette stedet igjen! Kan ikke anbefale dette stedet til andre! Skygg unna!

Romtips: Skygg unna - kan ikke anbefales! Do not visit this place! Not recommended!
Dato for oppholdet: mai 2021
5  Takk, Torild P