Anmeldt 21. juli 2021

- Ypperlige service
- Utrolig hyggelig og hjelpsomt verstkap.
- Nydelig middag & dessert.
- God frokostbuffet.
- Flott beliggenhet.
- Rustikk og historiske oppholdsrom
- Topp turterreng.
- Masse kulturhistorie i nærområdene.
Anbefales!!☀️

Takk, 682annchristind
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Godt at opplevelser som dette hører til sjeldenhetene i sommer-Norge. Vi gledet oss til et nytt opphold på Rjukan fjellstue, men stedet bærer preg av å ha fått nye eiere. Fjorårets knallgode rømmegrøt med flatbrød og spekemat, var byttet ut med en klumpet og melsmakende versjon uten tilbehør. Fjellørreten ble servert med knallharde «fabrikkpoteter», smakløs agurksalat og rømmesausen var det bare smøret igjen av. Sur beskjed om at det ikke var lov å spise ute i tillegg til blank avvisning om å hjelpe oss med 10 km El-bil lading så vi trygt kunne komme oss ned til Rjukan, ble blankt avvist (krever bare en stikkontakt og 10A sikring). Dette var rett og slett en ubehagelig opplevelse.

4  Takk, GreteHelleR
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

De nye eierne på Rjukan Fjellstue har virkelig fått sving på sakene . Fjellstua gjennomgår en oppgradering og matet var nydelig. Flott guiding i sabotørenes forspor av innehaveren selv. Alt i alt en svært positiv opplevelse. Anbefales

Takk, andreasfE524IA
Anmeldt 14. juli 2021

Bra sted! De er kjempe hjelpsomme de som jobber der, meget servise innstilt! God mat og fine lokaler! Anbefales på det sterkeste! Jeg ville reist tilbake hit. Jeg var her i to netter får å slappe av før jeg skulle inn i fjellheimen!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Hegegun
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Rjukan Fjellstue I juli. Her ble vi møtt av kunnskapsrike og flinke bestyrere som kunne fortelle oss om lokalhistorien til både hotellet stedet som helhet. Hotellet har komfortable rom, og maten vi fikk servert var nydelig. På morgenen ble vi møtt av en flott frokostbuffé med lokal mat fra området. Vil virkelig anbefale å bli flere dager, da området og hotellet har masse å by på av fine turer i historiske omgivelser.

Takk, Vildeha