Anmeldt 15. august 2021

Vi var 3 par som gikk Sabotørstien guidet av Rjukans fjellstues eier Bjørn. Bjørn var en dyktig og behagelig guide som hadde satt seg godt inn i historien og hadde god kunnskap om Sabotørenes operasjon.
Takk for en fin tur - vi er superfornøyde.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ceciliecudrioa
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse
Vi bodde et døgn på Rjukan Fjellstue , på vei fra øst tilbake til Bergen.
Gode fasiliteter, fjellstrekningen. Et meget hyggelig vertskap , Hennie og Bjørn. Av sistnevnte fikk vi et meget interessant foredrag om Vemorkaksjonen og annen lokal krigshistorie .
Maten, reinsdyrstek med tilbehør var fortreffelig , frokosten hadde alt som trengs.
Hjemmelaga og autentisk .
Vi kommer gjerne hit igjen.

Takk, rstav
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Dette er virkelig et flott sted å være noen dager, men vi hadde bare et døgn denne gangen! Svært autentisk miljø i 880 meters høyde, med stor vekt på å ta vare på helheten i alle de historiske stuer med masse jakt- og krigsminner, og hyttene var svært koselige. Herlig vertskap- historiefortellere! Maten holdt et gourmet-nivå- helt greie priser! Anbefales !

Romtips: Kjekk avstand både far Vest/Øst/Syd: ca midt i Sør-Norge
Takk, joergenb736
Anmeldt 21. juli 2021

- Ypperlige service
- Utrolig hyggelig og hjelpsomt verstkap.
- Nydelig middag & dessert.
- God frokostbuffet.
- Flott beliggenhet.
- Rustikk og historiske oppholdsrom
- Topp turterreng.
- Masse kulturhistorie i nærområdene.
Anbefales!!☀️

Takk, 682annchristind
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Godt at opplevelser som dette hører til sjeldenhetene i sommer-Norge. Vi gledet oss til et nytt opphold på Rjukan fjellstue, men stedet bærer preg av å ha fått nye eiere. Fjorårets knallgode rømmegrøt med flatbrød og spekemat, var byttet ut med en klumpet og melsmakende versjon uten tilbehør. Fjellørreten ble servert med knallharde «fabrikkpoteter», smakløs agurksalat og rømmesausen var det bare smøret igjen av. Sur beskjed om at det ikke var lov å spise ute i tillegg til blank avvisning om å hjelpe oss med 10 km El-bil lading så vi trygt kunne komme oss ned til Rjukan, ble blankt avvist (krever bare en stikkontakt og 10A sikring). Dette var rett og slett en ubehagelig opplevelse.

4  Takk, GreteHelleR