Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold på Rjukan Fjellstue en helg i august med en tiendeklasse. Hennie & Bjørn er et veldig engasjert vertskap som legger vekt på å skape hyggelig stemning gjennom god, hjemmelaget og lokal mat. Bjørn var også en svært kunnskapsrik guide for oss på sabotørstien. Anbefales på det varmeste- enten for skoleklasser eller vennegjenger!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 873vibekeh
Anmeldt 15. august 2021

Vi var 3 par som gikk Sabotørstien guidet av Rjukans fjellstues eier Bjørn. Bjørn var en dyktig og behagelig guide som hadde satt seg godt inn i historien og hadde god kunnskap om Sabotørenes operasjon.
Takk for en fin tur - vi er superfornøyde.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ceciliecudrioa
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse
Vi bodde et døgn på Rjukan Fjellstue , på vei fra øst tilbake til Bergen.
Gode fasiliteter, fjellstrekningen. Et meget hyggelig vertskap , Hennie og Bjørn. Av sistnevnte fikk vi et meget interessant foredrag om Vemorkaksjonen og annen lokal krigshistorie .
Maten, reinsdyrstek med tilbehør var fortreffelig , frokosten hadde alt som trengs.
Hjemmelaga og autentisk .
Vi kommer gjerne hit igjen.

Takk, rstav
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Dette er virkelig et flott sted å være noen dager, men vi hadde bare et døgn denne gangen! Svært autentisk miljø i 880 meters høyde, med stor vekt på å ta vare på helheten i alle de historiske stuer med masse jakt- og krigsminner, og hyttene var svært koselige. Herlig vertskap- historiefortellere! Maten holdt et gourmet-nivå- helt greie priser! Anbefales !

Romtips: Kjekk avstand både far Vest/Øst/Syd: ca midt i Sør-Norge
Takk, joergenb736
Anmeldt 21. juli 2021

- Ypperlige service
- Utrolig hyggelig og hjelpsomt verstkap.
- Nydelig middag & dessert.
- God frokostbuffet.
- Flott beliggenhet.
- Rustikk og historiske oppholdsrom
- Topp turterreng.
- Masse kulturhistorie i nærområdene.
Anbefales!!☀️

Takk, 682annchristind