Anmeldt 6. september 2021

Vi var en gruppe på 24 personer som hadde en uforglemmelig langhelg på Rjukan fjellstue. Bra forlegning, glimrende forpleining og særdeles hyggelig vertskap. Vi fikk også en omfattende guiding blandet med godt humør og mye kunnskap utført av eier Bjørn. Vi kan på det varmeste anbefale Fjellstuen til andre grupper. Hilsen NROF avd. Bergen.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 652jarlek
Anmeldt 27. august 2021

Nye eiere hørtes spennende ut, men førsteinntrykket var at her har det ikke skjedd stort på flere år, jeg var her for tre år siden. Slitent men allikevel hjemmekoselig. Fruen i huset var alt annet enn hyggelig og imøtekommende der hun bjeffet bak disken. Hadde jeg kommet som privatmann å ikke i regi av skole, hadde vi snudd tvert! Mannen derimot var meget hyggelig og hjelpsom, derfor ble dette oppholdet allikevel helt greit. Kunder er kunder uansett og skal håndteres likt.
Overhørte en samtale med fruen og en annen gjest, om at det ikke ble satt frem lokale oster og annet pålegg til oss,siden vi kom fra en skole.
Ved avreise ønsket vi litt kaffe på termosen vår, men når vi spurte om hun kunne tømme ut den gamle kaffen fra termosen vår, fikk vi beskjed om at dette kunne vi gjort på rommet før vi kom ned! Ble paff gitt...
Maten var bra og hjemmelaget. Men vi fikk ingen info om hva vi fikk servert.... tror det var elgkarbonade med løk og gulerøtter.
Sanitæranlegg er fullstendig utdatert og i meget dårlig forfatning. Slitne rom, men rene.
Kundebehandling innen service yrket bør de nye eierene lese seg grundig opp på.

2  Takk, MortenH1141
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold på Rjukan Fjellstue en helg i august med en tiendeklasse. Hennie & Bjørn er et veldig engasjert vertskap som legger vekt på å skape hyggelig stemning gjennom god, hjemmelaget og lokal mat. Bjørn var også en svært kunnskapsrik guide for oss på sabotørstien. Anbefales på det varmeste- enten for skoleklasser eller vennegjenger!

Takk, 873vibekeh
Anmeldt 15. august 2021

Vi var 3 par som gikk Sabotørstien guidet av Rjukans fjellstues eier Bjørn. Bjørn var en dyktig og behagelig guide som hadde satt seg godt inn i historien og hadde god kunnskap om Sabotørenes operasjon.
Takk for en fin tur - vi er superfornøyde.

Takk, ceciliecudrioa
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse
Vi bodde et døgn på Rjukan Fjellstue , på vei fra øst tilbake til Bergen.
Gode fasiliteter, fjellstrekningen. Et meget hyggelig vertskap , Hennie og Bjørn. Av sistnevnte fikk vi et meget interessant foredrag om Vemorkaksjonen og annen lokal krigshistorie .
Maten, reinsdyrstek med tilbehør var fortreffelig , frokosten hadde alt som trengs.
Hjemmelaga og autentisk .
Vi kommer gjerne hit igjen.

Takk, rstav