Terningskast 6

Hele opplevelsen var fantastisk og ikke minst utfordrende for store og små 😊 Men vi er meget... les mer

Anmeldt 15. oktober 2021
782carlerikb
Rjukan, Norge
Massevis av utfordringer!🤩

Vi var 2 voksne og 2 barn i barneskolealder. Flott klatrepark med utfordringer for store og små... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
solveigirenes

Anmeldt 19. juli 2021

Morsomt og krenende for hele familien. Alle er i aktivitet og utfordrer motorikk, balanse og høydepsyken. Man lærer også å samarbeide og kommunisere for å løse problemene. Vi hadde med en jente på fem. De sa vi like gjerne kunne gå rett til grønn løype. Dette ble svært utfordrende for henne da hun ikke hadde øvd på lignende problemer i barneløypa. Vi fikk heldigvis meget god hjelp av Hussain da krisen var ute. Jeg mener at de ansatte bør anbefale en runde i barneløypa først for barn. Ellers var det en flott dag .

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 709thers
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Beliggenheten er fantadtisk med flott utsikt mot Gaustadtoppen. Vi tok Krossobanen opp, men det er også mulig å gå eller sykle opp. Omgivelsene er flotte, men det var så mye mygg at dey til tider overtok oppmerksomheten. Husk myggspray, det burde vært salg av dette i bua eller skriv på nettsiden at det ambefales å ta med myggmiddel. Klatreløypene var utfordrende, spennende og moro. Alt er nytt og svært bra laget. Instruktørene er hjelpsomme og motiverende. Opplæringen var god både under påkledning av utstyr og i testløp.
Området er ikke så stort så til tider ble det litt mye folk og venting. Alt i alt veldig bra og alle, både små og store fikk utfordret seg.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, karenmarieh
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi var storfamilie på besøk med en 6-åring, to tolvåringer og en 15-åring ( hvor det nok bare er 15-åringen som kan ansees for å være av det litt tøffe slaget ), samt 4 voksne. Vi hadde en super dag. Løypene var varierte (noe for alle) Jeg, som 51-åring, klatret den røde løypa og har i ettertid beskrevet den som litt vanskelig, skummel, litt slitsom og kjempegøy. Det som imidlertid imponerte meg mest var de ansatte i parken. De var ikke bare blide og serviceminded. De var også svært flinke til å instruere på en lett forståelig måte i tillegg til at de var tålmodige. De hadde godt håndlag med barn og bidro flere ganger underveis med instruksjoner og beroligelse når noen av barna «stod litt fast» All ære til dem og takk for en super dag med mye mestring.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, aileenkaupang
Anmeldt 21. juli 2019

Dette var en fin klatrepark! Jeg har bare én ting å utsette. Synes barneløypa burde vært grønn løype, mens løypa burde vært mye lettere og basert på lek. Min minste (som faktisk er 7 år), syntes det ble mye med sikring, opp på platå for å starte, under et hinder osv, for å komme i gang. Så for de som er forsiktige, burde det vært en løype med enda lavere terskel og høyere mestringsfølelse. De eldste barna koste seg, og ble skikkelig utfordret.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Anine K
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

I første løype blei det mykje venting, då blei me litt skeptiske. Når andre og tredje løype kom blei det svært spennande og utfordrende. Anbefalast.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, vetlejohre