TripadvisorUSD 117
Agoda.comUSD 143
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Ligger fint til på Rjukan like ved elva. Hytter i mange forskjellige farger. Vi lå på hytte nr 12 , trivelig og rent var det.
Kroa har god pizza (nr 6) var kjempegod Kommer gjerne tilbake hit og har dette stedet som basecamp når vi skal på utflukter til hardangervidda

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, jan l
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted! Hyggelige hytter med høy standard. Svært godt vedlikeholdt og ypperlig renhold! Alt nødvendig utstyr var på plass. Vi savnet ingenting. Personlig legger jeg merke til detaljer som at søppelposten er knyttet for å passe i søppelbøtten. Betjening som tar jobben seriøst!
Stedet passer for alle, men ikke de dom vil sove lenge. Litt mye støy fra veien i morgentimene.
Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 538gunnp
Anmeldt 28. august 2019

Jeg har bodd på mange hotellrom som har vært mye dårligere enn disse hyttene. De er nyoppussede og romslige, med lekre bad. Pluss for de små tingene, som telys (lighter i skapet) og en liten boks med kaffe til trakteren. Hyttene ligger i naturskjønne omgivelser, men allikevel kort fra sentrum. Vil gjerne bo her neste gang vi besøker Rjukan.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Nin68
Anmeldt 25. juli 2019

Leide liten hytte for en dag. Helt fantastisk hytte.Ny og moderne hytte med flott bad, stort TV og kjøkken.var også to fine flotte TV stoler der samt kjempe gode senger å ligge i.Hit kommer jeg gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Eazyge
Anmeldt 11. juli 2019

Rjukan ligger flott plassert ved inngangen til Hardangervidda. Og midt i Rjukan ved siden av elva Måna rett under Gaustatoppen, ligger Rjukan hytteby. Et flott overnattingssted for 4 personer som vil lære mer om industribygging, sabotører eller bare bestige Gaustatoppen. Jeg har vært her flere år på rad med utenlandske gjester som er storfornøyde. Services fra eierne og de ansatte er topp. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste med venner