“Gratis insekter som tilbehør”

Scolopendra Kafe og Kinarestaurant
Vurdert som nr. 10 av 12 Restauranter i Rjukan
Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Var og spiste mat der med ei venninne. Fant ca 20 døde insekter etter halve måltidet ble spist. Betjeningen blodnektet dette og vi måtte betale hele summen.

Dato for besøk: september 2021
25  Takk, Patrick H

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Små porsjoner og småfrekk servitør. God mat, men innbaktkylling middag var som en lunsjporsjon eller barnemeny. Pepperbiff var god og ok porsjon.

1  Takk, Kamilla A
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok mat til bra pris. Maten kom skummelt raskt etter bestilling (i løpet av 10 min). Mistenker de har store bakker med ferdig produkt de varmer opp, da rettene våre (4 forskjellige) så og smakte mistenkelig likt. Største problemet er likevel betjeningen. Sure, tar feil bestilling, ikke noe spørsmål om maten var god osv. Service er noe de ikke hadde hørt om, og det virket ikke som om de var veldig glad i jobben sin.

2  Takk, jbasma
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke mat. Satt over 1 time å ventet. Vi purret flere ganger. Fikk ikke noe unnskyldning. Til slutt måtte vi gå. Meget sur betjening. Anbefales ikke.

Takk, _yvindogkristinr
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vårt 3. besøk og det nok ikke tilfeldig da at heller ikke denne gangen viste de bak disken at de likte jobben sin. Det var tydelige uenigheter og irritert kommunikasjon mellom de som stod bak disken. De var sinte mot hverandre og den yngste var tydelig irritert. Det var snebbing de imellom hele tiden og da ble det kleint å sitte der.
Bordet ved siden av oss fikk to av tre hovedretter, den siste måtte etterspør men da var hans eget følge ferdig med å spise, selv måtte jeg etterspørre min egen og jentungens middag som også ble glemt.
Rettene kom, fargeløse og gørrkjipe, muligens grunnet hast, nem derfor burde de slengt på no farge. Maten var nitrist…
Flere ganger kom de og spurte oss om samme spørsmål , fordi de ikke kommuniserte.
Kjempekjipt.
Restauranten har virkelig mulighet til å være bra. Flinke kokker, god smak , men de bak disken ødelegger den flotte jobben de gjør innpå kjøkkenet.
Så kom det en norsk jente på «jobb» og det reddet ettermiddagen vår. Hun var blid og søt om bare det.

Takk, ellenanitad

Reisende som så på Scolopendra Kafe og Kinarestaurant, så også på

Har du vært i Scolopendra Kafe og Kinarestaurant? Del dine erfaringer!