Norsk Industriarbeidermuseum
Verdt et besøk

Alltid spennende å dra på museum og ta med barna hit for å forteller dem om tungtvannet og... les mer

Anmeldt 30. september 2020
Sara N
Oslo, Norge
Interessant museum

Anmeldt 29. juli 2020
Z972VOcarlb
Oppdal, Norge

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Absolutt verd et besøk. Her får en informativ og god kunnskap om brytningstid i samfunnet fra jordbruk til industri. Norge var i endring og utviklet seg til et verdenssamfunn som også gjorde tungtvannsproduksjonen til et krigsmål. Utstillingen Helter i Telemark forteller denne historien.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Sjeldent godt museum i Norge. Grei inngangspris. Stor variasjon i formidlingen og utstillinger. Bruk av ulike metoder. Ungdommene syntes det var spennende og lærerikt. Bestill på forhånd omvisning i tungtvannskjelleren. Ellers er det gjerne fullt. Anbefales

1  Takk, 338clausr
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Impulsbesøk med for liten tid. Så bl.a. hovedfilmen hoppet vi over. Uteområdene litt redusert pga utgraving/restaurering av tungtvannskjelleren. God levendegjøring av industrihistorien i Rjukan og Telemark. Men bør ha mer tid en den timen vi brukte.

Takk, Z972VOcarlb
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte misset 24. juli. Hadde ikke så god tid men fikk med oss det meste. Spennende film om sabotasjeaksjonen unser krigen Hilsen Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott museum med en fin spasertur opp fra Parkeringsplassen. Interessant for både store og små. Både interaktivt fine innstallasjoner og flotte omgivelser. Flott utsikt hvis man kjører opp til venstre fra parkeringsplassen.

2  Takk, OsloEllen