Vio.comUSD 70
eDreamsUSD 66
Agoda.comUSD 70
StayForLong
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde dusj og toalett på rommet, og det var hotellstandard. Rent og pent og trivelig personale. I heten som var, var disse rommene mye kjøligere. Frokosten var enkel og grei med mulighet til å smøre matpakke (50kr).

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, JoGrGu
Anmeldt 7. oktober 2017

Hyggelig vandrerhjem i Rjukan sentrum. Usikker på om det var tilgang til kjøkken og vaskerom slik som ved andre vandrerhjem. Praktiske dusjavlukker og nytt og fint fellestoalett. Noter deg at du skal til Rjukan GjesteGÅRD, for det er et Rjukan GjesteHUS på andre siden av elva.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Ida Margrethe H... B
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Vi bodde en natt åå Rjukan Gjestegård og fikk en positiv opplevelse! Det er rent og fresht på rommene, badene og dusjene likeså! Frokosten var enkel norsk frokost med mye godt pålegg! Det er mulig å smøre matpakke der da utstyr som matpapir og mellomleggspapir ligger fremme! Et enkelt og rent sted som ligger sentralt i Rjukan!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 788mikaelan
Anmeldt 12. august 2017

Komfortable senger, flotte bad og en passe god frokost. Stort pluss for varmt og ferskt brød. Servicen fra resepsjonen var også god. Wifien er noe begrenset og rakk ikke til rommet vi lå på. Ellers var alt som det skulle. Vel verdt pengene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ArneV164
Anmeldt 9. juli 2017

Rent, ryddig med god service og meget hyggelig betjening. Jeg ble ringt opp av en hyggelig mann da min forventede ankomst var etter kl 22 ,som forklarte prosedyre etter at betjeningen var gått hjem. God enkel frokost for kun et tillegg på kr 80.-.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene