FindHotel
Etrip
Agoda.comUSD 248
Anmeldt 21. august 2021

Vi besøkte Gaustatoppen Sportell i forbindelse med en bursdagsfeiring med familien. Vi var 12 stykker til middag og kort oppsummert var vi svært skuffet over besøket. Pengene vi betalte tilsa overhodet ikke hva vi fikk igjen i service og mat. Personalet var gjennomgående fraværende og det var lite/ingen oppfølging gjennom kvelden. Opplegget virket ustrukturert og lite planlagt, og vi opplevde stemningen og kommunikasjonen mellom de ansatte som noe anspent og som smittet over på gjestene.

Og det er null poeng å gi oss en meny å se på når det eneste valget på menyen er en fastsatt tre-retters (til stiv pris ift. smaksopplevelsen )…

Vi ga en ryddig tilbakemelding om opplevelsen til restaurantansvarlig som var tilstede, og som unnskyldte seg med at de var for få på jobb, men dette kan ikke være første gang de får en tilsvarende tilbakemelding. Det bør gjøres store endringer i driften for denne restauranten er ikke levedyktig i lengden.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, annefb90
Anmeldt 2. august 2021

Flott service - hyggelig betjening.Fantastisk beliggenhet. Fin og praktisk liten faniliesuite- kan forbedres for full rullestol-tilgjengelighet. Høy vask. Liten dusj, høye kjøkkenskap, terskel til balkong.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, eliknosen
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her tre netter i sommerferien 2021. Rommet var bra og preget av at det er nytt og sengene var gode. Dette var dessverre det eneste vi synes var bra...
Service i resepsjonen var fraværende, og de ansatte ved frokost og middag var stressa og visste ikke hva de skulle gjøre f.eks når det var tomt for kaffe. Frokosten er ikke bra, flere ting bærer preg av å ikke være ferskt. Vi spiste middag en kveld. God mat synes vi voksne, men alternativet til barn/ungdom er dårlig. Vi stusser også over at det kun er en tre retter meny som er ny hver dag til ganske så stive priser. Det står ikke i stil til øvrige ting på hotellet hvor du må gi beskjed om du trenger nye håndklær, du må gå et stykke for å kaste søppel i containere (de nærmest hotellet er forbeholdt kjøkkenet fikk vi vite)
Vi skulle gjerne hatt noe annet enn rått betonggulv på balkongen og et lite bord og et par stoler, hva har man balkong for ellers?
Dråpen renner imidlertid over når vi kom fra fjelltur siste dagen ca kl 15 og ikke kan kjøpe noe å drikke i baren. Ikke en kopp kaffe fikk vi kjøpe oss. Det kom ingen på jobb før kl 17 fikk vi beskjed om, på tross av flere ansatte som sto og pratet i resepsjonen noen meter unna. Nei, vi kommer ikke igjen hit og velger et annet sted å overnatte neste gang!

2  Takk, Merete K
Anmeldt 2. mars 2021

Moderene flotte lokaler med delikate fine rom. Fantastisk utsikt fra rommet og sengen. Her våkner man med panorama utsikt mot Gaustatoppen. Flotte moderene rom og hyggelig betjening. Praktisk skistall på bakkeplan, hvor man bare kan spasere ut i bakken. Fine bakker for alle nivåer.

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, j_rgenh989
Anmeldt 15. februar 2021

Jeg sjekket inn på sportellet torsdag 11 februar på et strøkent dobbeltrom. Rommet jeg bodde på hadde utsøkte senger med rent og utrolig stilig bad. Været har vært upåklagelig hvor jeg har badet i sol fra start til slutt. Apropos sol så vil jeg spesielt trekke frem de to strålende solene som har stått i resepsjonen under mitt opphold, to ekstremt hjelpsomme og blide damer som har bistått meg ved det minste spørsmål jeg har hatt. Spesielt den noe yngre blonde damen som har traktert resepsjonen på kveldstid har fremstått som ett ypperlig ansikt utad for Sportellet med sitt smil og hjelpsomme natur. Jeg har lånt skiutstyr i skiutleien tilknyttet sportellet og fått utmerket hjelp til å velge rett utstyr både til tur i slalombakken og når jeg gikk en utrolig flott tur på randonee ski opp til Gaustatoppen. Jeg spente bokstavelig talt på meg skiene utenfor inngangsdøren til sportellet og gikk rett i bakken, FANTASTISK! Ikke nok med det, men dette nye og freshe sportellet har også en utmerket restaurant med solid og rikholdig frokost, en utrolig bra lunsjmeny og 3 retters meny til middag som varierte fra dag til dag. Spesielt vil jeg trekke frem hjorte middagen som ble servert søndag som smakte som om den skulle bli servert på en Michelin restaurant. Alt i alt en 12/10 opplevelse og ett sportell jeg kommer til å anbefale alle mine kjente og ukjente. Tusen takk for oppholdet, vi sees igjen så fort som mulig.

Romtips: Rommet med utsikt ut mot skibakken var magisk
Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, hvamfrank