Skisenter med store planer

Anmeldt 2. desember 2017
Gullord
Rasta, Norge

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Gaustablikk, eller Gausta som de nå har byttet navn til. De har et fantastisk område med store muligheter. Det de ikke er flinke til er å produsere snø slik at anlegget får utnyttet sitt fulle potensialet. De har nå lansert en masterplan for de 5 neste årene. Jeg er spent på om de klarer å levere

Dato for opplevelse: januar 2019
2  Takk, StigH424
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Faktisk mitt første besøk her. På privat hytte. Gikk både langrenn og var i bakken. Lite åpent i bakken men det var overraskende bra. Fikk noen timer og det var bra forhold / preparert. Selvfølgelig lite snø men helt greit.
Kjøp av skikort relativt greit. Blir nok bra med kø her når mer trøkk. Helt greit serveringssted også. Faktisk ganske grei mat, og drikke da.
Var få bakker oppe. Men når alt er åpent er det mye å prøve og selv om bakkelengden er begrenset er det nok å bryne seg på.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Gullord
Anmeldt 17. april 2017

Vi reiste opp hit med ikke så store forventninger. Dette vsr også på slutten av sesongen, så snøforholdene var litt dårlig. Vi ble veldig overrasket, med et anlegg i toppklasse. Vi skal garantert tilbake, men da litt tidligere i sesongen, og forhåpentligvis litt mere snø

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, StigH424
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Her har jeg og familien mange gode minner fra. Bynte med meg i pulken, og de andre på langrenn i løypene rundt her. Og etterhvert langrenn på oss alle 5. Når vi ble litt eldre, var det slalåm som ble inn. Og alle 5 i løypene. Og bestemor på sitteunderlag på sia i bakken forran. Gode minner. God service i Ski Cafeen. Og nå er vi voksne, har med oss mine to små, og med flinke og tålmodige skilærere på slalåm, har de og fått smaken for den idylliske påsken her oppe. Selv med litt knall og fall, var røde kors bare noen minutter unna, så her er alt topp. Nå har leid hytte her oppe for 3de år på rad, og er utrolig fornøyd med service og vedlikehold. Blir alltid møtt med et smil og god tone, uansett hva det skulle være. Så tommel opp for Gaustablikk.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, June S
Anmeldt 21. mars 2016 via mobile enheter

En helg på Gaustablikk før høysesongen var kommet ordentlig igang, var helt supert! Skileie for de under 7 er gratis, det samme gjelder skikort. Løypemulighetene er mange, og her kan du lett slå ihjel en langhelg med små barn.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, campingpappa