Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Lukter svette, lite og dårlig bad. Betalte 990,- for en natt og har dermed noen forventinger til hva jeg får. Dette er et av de dårligste oppholdene jeg har hatt på hotell noen sinne.
Frokost var ingen høydare og man har også spart på kaffebønnene i kaffen, der var det mest vann med svart farge.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ThomasH3756
Anmeldt 1. august 2019

Stort rom, gode senger, meget enkelt bad/wc. Parkering rett utenfor. God frokost på Park hotell inkl. i romprisen. Renholdet på rommet bør bli bedre. Savnet gardiner... blir veldig tidlig lyst i sommermånedene.

Takk, Anette B
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Skulle bruke gjestehuset som utgangspunkt for utflukter. Kan egentlig ikke anbefale overnatting på gjestehuset. Dårlige rom, dårlig informasjon og lite variert frokost. Resepsjonistene var heller ikke veldig interessert i å yte service.....

Takk, ronnyl814
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Forferdelig lukt av svette og røyk på rommene. Møkkete rom og møbler. Kl 08.30 var det tomt for varmtvann. Ikke nok parkering til alle. Ekstremt lytt så vi hørte inngangsdøra smelle hele natta. Frokosten på det tilknyttede hotellet var alt annet enn imponerende. Bare vanlig pålegg og kokte egg. Vi forsynte oss av til sammen 6 egg, 2 var så og si ukokt og to var for hardkokt til at vi ikke fikk av skallet. Sover heller i telt neste gang.

Takk, lenaskj
Anmeldt 14. juli 2019

Tomannsrom med kombikomfyr og eget bad. Veldig trang toalett og dusj. Elendig gjennomtrekk i rommet uansett om vi hadde vinduet åpent. Veldig gamle interiør på rommet. Dyr pris sammenlignet med dårlig standard. Oppholdet vårt startet bra, men etter en episode med hotelleier ble turen ødelagt. Jg og min kone hadde siden dag 1/3 klaget på brannvarsler(brannboks) som pipet og hadde gått av flere ganger under matlkoking. Dag 2 kom eier av hotellet rett på romme vårt uten forvarsel, mens vi var halvnakne i sengs. Når vi ble forbannet og klaget, var hotelleier såpass frekk og egosentrisk og sto på sitt om hatt han har full rett på å komme inn rommet uten forvarsel ved brannrutiner. Vel mr.hotelleier vi har gitt dere varsel 3-4 ganger allerede, så hvorfor kom du ikke da. Samtidig ler hotelleieer av våre utsagn og ber ikke om unnskyldning.

Takk, Tamour A