Aninerj
8.7 km fra Rjukan Gjestehus
Svømmebasseng
9.1 km fra Rjukan Gjestehus
Gratis parkering
Gausta View Mountain Lodge. Where Adventures Begin.
kr 1 915
      9.6 km fra Rjukan Gjestehus
      Bar/lounge
      Se flere hoteller i Rjukan
      Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Greit rom, rent sengetøy. MEN dusjen var ikke vasket, sølvkre kravlet rundt overalt.. Rommene er av eldre dato og ser lite innbydende ut. Søppelkassa ute var overfylt og ikke mulig å kaste noe der..

Frokost fulgte med i prisen på Park hotell, men dette var ikke mye å skryte av. Personale hilste ikke når vi kom, maten var ferdig pakket i porsjoner uten ekstra grønnsaker, skittent på toalett.. Så dette anbefales ikke..!

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, ninac856
      Anmeldt 12. mars 2020

Kom sent en natt til Rjukan gjestehus. Nøkkel var lagt ut på avtalt sted og rommet var rent og koselig. Sengen god og ga rikelig hvile for en sliten kropp. Frokost var også tilgjengelig hvis man ønsket det.
      Litt sightseeing for å se på endringer før jeg dro videre. Måtte de 2 kvm med sol fra solspeilet ... hehe

Romtips: Har du spesielle ønsker er jeg sikker på at personalet fikser det. Utrolig vennlige og serviceminded.
      Dato for oppholdet: april 2019
      Takk, ToyahBerskaug
      Anmeldt 22. september 2019

Det luktet vondt. Dårlige senger. Styr unna dette overnattingsstedet hvis det i det hele tatt går han å kalle det det. Det var såpass lytt at man hørte inngangsdøra smelle hele natten. Dette er rett og slett flaut

Dato for oppholdet: september 2019
      1  Takk, Sbs0707
      Anmeldt 2. september 2019

Det var et forferdelig overnattingssted.
      Det luktet skikkelig ekkelt. Møblene og interiøret var så slitt og skittent. Hull i gardinene... bl.a.
      Sengene var rene -så det var jo bra.
      Det var jo helt tydelig ikke et utleie rom.
      Det burde ikke vært lov til å leie ut som et hotellrom til en pris av 990,- pr natt.
      Fellesrom som vi kunne benytte var så lite innbydene at det går ikke an.
      Anbefales ikke!

Dato for oppholdet: august 2019
      Takk, Reiselederfrue
      Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Lukter svette, lite og dårlig bad. Betalte 990,- for en natt og har dermed noen forventinger til hva jeg får. Dette er et av de dårligste oppholdene jeg har hatt på hotell noen sinne.
      Frokost var ingen høydare og man har også spart på kaffebønnene i kaffen, der var det mest vann med svart farge.

Dato for oppholdet: august 2019
      Takk, ThomasH3756