Expedia.comUSD 108
FindHotelUSD 108
eDreamsUSD 109
Orbitz.comUSD 108
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Du vet standarden er elendig når en rynker på nesa over rommet, etter å ha sovet en uke i telt. Etter å ha overlevd både mygginferno og styrtregn ankommer vi overnattingsstedet som var moden for totalrenovering allerede på 90 tallet. Greit nok at stedet er forbi slitent, men når fravær av kjærlighet er så stort- da burde en finne noe annet å drive med enn utleie. Det koster ikke en formue å gjør seg litt flid med ordentlige gardiner, maling og generelt møblering. Når ikke engang rommet som benyttes for renhold har tilgang på vann, og ser ut som en narkishule, da vet du at det ikke er her de kommer til å stanse koronaen med det første. Jeg synes synd på de som må jobbe for de som driver dette stedet. Vet du hvor en kan rapportere overnattingssteder med elendig renhold, gi meg en lyd. Her lukter det mugg, vasken på badet går ikke an å åpne(vannet renner ikke ned), og en får gleden av å ligge rett på springfjærmadrass! Jeg kan gi en stjerne i boken- de hadde klart å koke egget rett. Men det er jo takket være de som jobber her. De som eier stedet burde fått sparken for lengst!! Ligg heller i telt enn å book deg inn på dette stedet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Aninanas83
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde en natt på Rjukan og jeg trodde ikke at det var mulig å finne hotellrom i så dårlig standard i dagens Norge. Og så dyrt!
Jeg hadde et stort kjøleskap ved siden av sengen min, isteden for nattbord, og det bråket hele natten.
Sengetøyet var rent, men madrassen var ille!! Skittent gulv og lite innbydende rom i det hele tatt. Gangdørene smalt hver gang noen kom.
Og det verste er fellesrommet, jeg har aldri sett noe så ille noen sted, i Norge eller andre sted i verden.
Anbefales ikke!!!

Takk, lorenaf466
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter på gjestehuset.
Rommet så ikke ut som var blitt vasket på evigheter. Det var smuler, kliss og skitt overalt. Utrolig ekkelt.
Halvparten av lampene virket ikke.
Plastkrusene på badet var ikke dekket til, så de brukte vi ikke, da vi ikke visste om de sto igjen fra de forrige gjestene eller ei.
Det nyeste, og eneste plusset, med rommet var at det sto et lite kjøleskap der, det virket relativt nytt.
Det er ikke resepsjon der og ikke frokost, så det må man bort til Park Hotell for å ordne med.

Takk, aninerj
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Greit rom, rent sengetøy. MEN dusjen var ikke vasket, sølvkre kravlet rundt overalt.. Rommene er av eldre dato og ser lite innbydende ut. Søppelkassa ute var overfylt og ikke mulig å kaste noe der..

Frokost fulgte med i prisen på Park hotell, men dette var ikke mye å skryte av. Personale hilste ikke når vi kom, maten var ferdig pakket i porsjoner uten ekstra grønnsaker, skittent på toalett.. Så dette anbefales ikke..!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ninac856
Anmeldt 12. mars 2020

Kom sent en natt til Rjukan gjestehus. Nøkkel var lagt ut på avtalt sted og rommet var rent og koselig. Sengen god og ga rikelig hvile for en sliten kropp. Frokost var også tilgjengelig hvis man ønsket det.
Litt sightseeing for å se på endringer før jeg dro videre. Måtte de 2 kvm med sol fra solspeilet ... hehe

Romtips: Har du spesielle ønsker er jeg sikker på at personalet fikser det. Utrolig vennlige og serviceminded.
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, ToyahBerskaug