Telemark Opplevelser Day Tours
Fikk endelig hoppet i strikk

Anmeldt 13. august 2018
hannelbe
Fredrikstad, Norge
Beste dødsopplevelsen jeg kunne hatt - strikkhopping

Anmeldt 29. juli 2017
mariannes51
Oslo, Norge

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Vi ankom en time før registrering åpnet fordi vi hadde hørt at det lønte seg. Vi ble nummer 1 og 2 i køen og det var lite folk som hoppet denne dagen (søndag). Registrering, påseling og hoppet var raskt unnagjort.
Folka var blide, tydelige og profesjonelle. Selve strikkhoppet var magisk og veldig gøy! Dette vil jeg anbefale til alle.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, hannelbe
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Livredd for høyder som jeg er - anbefaler jeg denne turen på det høyeste! Med en liten dytt på rumpa (med tillatelse), assisteres man 60 meter rett ned i (noe man tror der og da) døden - men også vitende om at du overlever. Større adrenalinkick skal man lete lenge etter. Dette skal gjøres igjen(!!!)

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, mariannes51
Anmeldt 9. juni 2017

Vi møtte opp ved bruen en halv time før lørdag morgen. Vi ble nummer 4 og 5 som hoppet den dagen. Still deg i kø med boden tidlig for å sikre plass blant de første. Informasjon, registrering og selve hoppet var fort unnagjort. En kjempe opplevelse!

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, Inger S
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Utrolig opplevelse. Viktig å beregne god tid, vi måtte vente i en time før vi kunne hoppe. Anbefaler alle som liker litt spenning å dra dit. Veldig fin natur og flinke ansatte :)

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, Grisegutt
Anmeldt 14. september 2015

Helt rått! Strikkhopp står på veldig manges "bucket list" og i Rjukan har du mulighet til å gjennomføre det i på en veldig trygg og profesjonell måte.

Det er ingen reservasjon på forhånd, så møt opp tidlig for å booke din plass i køen, det kan fort være noen timers ventetid.

Arrangørene er positive og profesjonelle og har tilsynelatende god erfaring med hvordan man forholder seg til nervøse deltagere. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, SimenNOR