Håndball gruppe med alternativ treningsøkt

Vi har hatt en treningssamling på Rjukan med Gaustatoppen som en av målene, det var 34 jenter i... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Klinkokkos
Horten, Norge
Elsker turen

Med to venninner gikk jeg denne turen opp i begynnelsen av juli. Med nok klær og en liten sekk med... les mer

Anmeldt 11. august 2019
Laila E

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig tur i fantastisk vær. 1time og 50min fra Stavsro i rolig tempo.
Vi overnattet på Gaustablikk og tok bussen til Stavsro. Enkel tur med tenåringer, nydelige bilde plasser for Instagram og pokemonGO gym på toppen... Gaustabanen ned igjen og buss tilbake til Gaustablikk. Totalt ca 5timer uten stress...

Takk, hp_kill
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

En del av følget tok beina fatt og gikk oppover fra Stavsro, mens resten (med små barn) tok Gaustabanen opp. Var heldig med været, og hadde flott utsikt fra toppen. Alle var vel enige om at det var en flott tur.

Takk, VidarMe
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk tur som må opplevesVi parkerte ved stavsro og gikk oppover. Tok banen ned igjen. Buss fra bana tilbake til bilen.

Takk, nedzadaf
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Fikk fjelltur i julegave og da valgte vi Gaustatoppen. Mye folk hadde valgt å gå dit samme dag som oss, det gikk greit, men synes faktisk det burde vært en aldersgrense for å gå opp. Folk gikk med altfor små barn som var lei tidlig. Det blir ingen kjekk opplevelse for de. På toppet feiret vi med bobler og øl fra kafeen. Nydelige vafler hadde de og.

3  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi gikk den bratteste og hardeste stien som går fra banen. Ganske tung tur om en ikke er vandt til å gå i fjellet, mye Steiner som er tunge å gå på. Men utrolig moro å ha gått den når en først kommer opp. Husk gode sko, helst fjellsko. Verdt besøket, på cafen var det kjempe hyggelig betjening og super gode vafler. Fikk en kjempe fin overraskelse på toppen også da kjærsten fridde der. Bare det gjør turen helt magisk.

Takk, KristineLAa