Håndball gruppe med alternativ treningsøkt

Vi har hatt en treningssamling på Rjukan med Gaustatoppen som en av målene, det var 34 jenter i... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Klinkokkos
Horten, Norge
Elsker turen

Med to venninner gikk jeg denne turen opp i begynnelsen av juli. Med nok klær og en liten sekk med... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Laila E

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Flott natur på toppen,dessverre ei steinrøys å gå i og fryktelig mye folk. Tar et par timer opp og ned. Gikk i kø hele veien. Turen er gå 4,5 km en vei.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, khm1000
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Med sine 1883 moh rager Gaustatoppen over alle fjell i nærheten og troner vakkert over Rjukan. Her er flere stier å velge, den enkleste fra parkeringsplass på Stavsro - ca 5 km - litt kortere fra Svineroi, ca 4 km, men den løypa er mye brattere. Turen tar fra 2 til 3 timer opp alt etter form og føre. Passer for folk i alle aldre og er ikke spesielt krevende. På toppen har du på en klarværsdag utsikt over 1/6 av Norge. Liten kafé på toppen, enkel servering.
Etter min mening er Gaustatoppen en av de fineste topper å bestige. Anbefaler turen på en solskinnsdag.

Takk, hennings612
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Utrolig flott utsikt.
Flott tur!!!!
Litt mye Stein på veien...
Kan anbefales !!!!
Veldig kjekke tur ........

Takk, 128_rjant
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

En topptur du må ha med deg. Mye Stein og ujevnt underlag. Fantastisk utsikt. Ta deg god tid. Vanlig familie tur er ca 3,5 time. Nyt en kaffe og vaffel på toppen. God tur.

Takk, Travelling2you
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig tur i fantastisk vær. 1time og 50min fra Stavsro i rolig tempo.
Vi overnattet på Gaustablikk og tok bussen til Stavsro. Enkel tur med tenåringer, nydelige bilde plasser for Instagram og pokemonGO gym på toppen... Gaustabanen ned igjen og buss tilbake til Gaustablikk. Totalt ca 5timer uten stress...

Takk, hp_kill
Få tilgang til anmeldelser fra reisende
Les flere anmeldelser fra reisende som har vært i Gaustatoppen.
Koble til med: FacebookGoogle