TripAdvisor
Rjukan
Publiser
Innboks
Søk
Håndball gruppe med alternativ treningsøkt

Anmeldt 19. august 2019
Klinkokkos
Horten, Norge
Elsker turen

Anmeldt 11. august 2019
Laila E

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Vi har hatt en treningssamling på Rjukan med Gaustatoppen som en av målene, det var 34 jenter i gruppen fra 13 til 16 år, vi startet i lett overskyet vær og kom på toppen med sol og blå himmel som er en forutsetning for å få Max ut av turen, det er noen bratte partier men store stener ellers så er det en flott tur, hele gruppen brukte 2 timer og 30 min helt opp med to pauser.

Takk, Klinkokkos
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Med to venninner gikk jeg denne turen opp i begynnelsen av juli. Med nok klær og en liten sekk med mat og drikke, blei denne turen ypperlig og en vanskelighetsgrad middels for meg. Noen få pauser. 2 timer opp. Ca 2 timer ned. Vi opplevde variert værforhold. Sol, regn og snø da vi skulle ned. Min 4. gang jeg går opp. Elsker naturen og utsikten både på vei opp, på toppen og på vei ned. Vi gikk i rolig tempo. Anbefaler for alle folk.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Laila E
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Flott topptur hvor man blir belønnet med en fantastisk utsikt. Veien oppover er godt merket og det tar ca 2 timer opp inkludert noen pauser. Mesteparten av tiden går man på stein og steinstier. Turen passer for de fleste i normalt god form. På toppen er det kafé hvor vaffelpressa går konstant. Det lønner seg å starte relativt tidlig på dagen, da er det ikke så mye folk. Det er stor parkeringsplass på svinero, men der kan det også bli fullt på fine dager.

Takk, tonevest
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Fin tur med ikke altfor mye folk. Veien opp er ikke til å ta feil av, enkelte litt bratte partier men fint å gå.

Takk, 897kristins
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Flott natur på toppen,dessverre ei steinrøys å gå i og fryktelig mye folk. Tar et par timer opp og ned. Gikk i kø hele veien. Turen er gå 4,5 km en vei.

Takk, khm1000