Flott familietur.🤩

Fin tur for hele familien, med barn fra skolealder. Best i finvær da det er en del stein som blir... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
solveigirenes
Nydelig utsikt

Gikk fra Stavsro og opp til toppen. Det er 5 km opp. Steinete og til dels tung stigning. Gode sko... les mer

Anmeldt 8. juli 2021
Ståle A
Sandnes, Norge

1924 av 326 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra Stavro til Gaustatoppen. Det var endel Tåke, og desverre null utsikt på toppen. Turen er forholdsvis lett i begynnelsen, men siste stigning kan være ganske tung. Anbefaler å gå i rolig tempo.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, chartermagda
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Som å gå oppi ei steinrøys/grushaug hele veien. Men meget fint på toppen. Husk gode tursko med god støtte rundt ankel. Vi gikk kl 1500, og på vei ned igjen hadde vi fjellet for oss selv nesten. Herlig! Man kan fint gå på ettermiddagen også så lenge sola er oppe. Husk godt med drikke, mat og en sjokolade. Har man med barn, så husk gode sko til de også.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ceciliemar
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

God temperatur og godt selskap gjorde turen til en bra dag! Var i perioder veldig mye steiner og de er forholdsvis løse, hold fokus for å unngå skader! Nydelig utsikt og natur! Ingen god tur for hunder.

Takk, Britba
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt på toppen! God sti opp, tidvis snø så gode sko er et must. Veldig fin førstegangs topptur, gikk opp på 2,5 time med pauser.

Takk, ninac856
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Vakkert på toppen og fantastisk utsikt. Lett fjelltur, passe bratt og lengde, og belønningen er på toppen!

Takk, 86jonasberg