Nydelig utsikt

Bra tur! Ikke for lang!

Anmeldt 5. juli 2021
Explorer670950

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Gikk fra Stavsro og opp til toppen. Det er 5 km opp. Steinete og til dels tung stigning. Gode sko anbefales. Køen for å ta banen ned var lang med over 1 times venting. Vi valgte å gå ned også. Turistforeningen sine vafler var nydelige, det samme var kaffen. Fantastisk utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Ståle A
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Flott opparbeidet, steinsatt sti. Sherpaer fra Nepal har gjort jobben med steinsettingen. Flott utsikt og gode historiefortellere gjorde turen uforglemmelig.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Explorer670950
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

GaustToppen er absolutt verdt et besøk!
Veldig lurt å sjekke været før man ta seg en tur. Utrolig vakkert utsikt om det er sol og lite tåke.
Vi hadde med oss en 12 åring og det gikk helt fint.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, Sara N
Anmeldt 26. september 2020

en flott tur med fin sti. Kjempe flott utsikt i alle retninger. En skuffelse selvsagt at kafen var stengt

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, SonjaV813
Anmeldt 23. september 2020

Veldig fin tur men var mye tåke denne dagen. Vil klage på prisene hvis man må på toalettet der oppe. Har ei lita jente som måtte på do. Var ikke klar over at det var så dyrt. Dette er idiotisk i det hele tatt at det skal koste penger. Da dere får jo nok inn i kiosken og heisen for å dekke ting.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Henriette H