Fantastisk utsikt.

Spennende tur opp med små vogner. Bidro med litt høyere puls enn vanlig. Fantastisk utsikt over... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
LarsEdvin71
Halden, Norge
Fint måte å komme seg opp i høyden

Anmeldt 6. september 2020
SonjaV813

Anmeldt 6. september 2020

hyggelig bane fører med godt humør. Regn og dårlig sikt dessverre men vi fikk et glimt av Rjukan. Fin cafe på toppen med veldig hyggelige ansatte hadde nok blitt sittende lengre om veret hadde vert bedre :)

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, SonjaV813
Anmeldt 3. september 2020

Flott utsikt på toppen av Krossobanen. Vi var 2 par som ville opp å nyte utsikten. Den var kjempeflott. Ble møtt nede ved påstigningen av en veldig hyggelig/skøyeraktig mann som styrte systemet. Fin nifs tur opp til toppen. Gikk opp på tak terrassen hvor det var kikkert som dessverre ikke virket, men allikevel hadde vi flott utsikt. Spiste hjemmelaget lapskaus m. flatbrød i kafeen som smakte herlig. Anbefales. Tok banen ned igjen og sattigjen med en flott opplevelse. Sprit og korona tiltak alle veier.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Morten M
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En fin tur med kabelbanen tur-retur når vi skulle i klatreparken. Ganske lang kø opp, men ikke ned. Billetter kan kjøpes på nett eller fra automat på stedet. Dette er Nord-Europas eldste kabelbanne og ble bygget til folket slik at de kunne komme seg opp på fjellet for å se solen i den mørke tiden. To vogner (blåbær og tyttebæret). Turen tar 4,5 min.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Tok turen opp og ned 26. juli Strålende vær. De ble en flott opplevde Fantastisk utsikt Svært hyggelig «kabelbanen» i vognen vår (den røde) Flott at man har bevart de gamle vognene. Hilsen Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok Krossobanen opp for ca. 150 kr. Fantastisk utsikt over Rjukan og Gaustatoppen. Det er også en Resturante/Kafe på toppen om man ønsker seg en kaffe eller matbit.

1  Takk, chartermagda