Fin opplevelse

Var med en gruppe på et opplegg med Gaustabanen. I tillegg til selve turen med banen var det et... les mer

Anmeldt 6 dager siden
lenamor69
Sandefjord
Spennende bane

Kul opplevelse å prøve denne banen, inne i fjellet. Veldig bra at den er åpen for publikum, dette... les mer

Anmeldt 30. juli 2021
FlopsyP
Flora, Norge

Anmeldt 29. oktober 2018

Hadde gledet oss til å bestige Gaustadtoppen pr fots,men pga av lav tåke og mye vind valgte vi å heller ta Gaustadbanen opp og ned . PÅ toppen blåste det styrke 14 og vi så veldig lite/ingenting. Heldigvis hadde turisthytten åpent og serverte nystekte varme vafler,kakao,kaffe og hyggelig stemning. Fult hus. hyggelig betjening . rene flotte toalett. Ingen ventetid for å komme opp eller ned. 1100,- opp og ned for en familie.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Lill-Iren R
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Å kunne ta Gaustabanen når helsen ikke tillater tur med beina er helt topp! Jeg har veldig høydeskrekk men denne turen gikk veldig fint selv om banen er ca 40grader rett oppover. Det føltes trygt og var en super tur! Verdt pengene på turen. Trivelige personal!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, oddveigmichelle
Anmeldt 4. august 2018

Dyr, men rask måte å komme seg til Gaustatoppen. Man bør ikke lide av klaustrofobi og være mobil til å gå trapper, og det er 2 forskjellige baner man må ta for å komme seg opp til Gaustatoppen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Selve turen ned fra Gaustadtoppen var helt ok, sikkert mer spennende om man plasserer seg i den nederste vogna. Men jeg må skryte av de ansatte her! Det startet på toppen med en hund litt skeptisk til de bratte trappene. En av de ansatte tok ansvar for å få han inn i vognen, nesten uten problemer ☺️ Da vi kom ned ble vi stående å vente på shuttelbuss til Stavsro, men det viste seg å være noen misforståelser mellom sjåførene her. Da tilbød en av de ansatte å kjøre meg (+ hund) til Stavsro med egen bil. Helt fantastisk, og jeg takker for en fin tur fra toppen og tilbake til bilen min! ❤️ Super kundeservice!

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, Cathrine C
Anmeldt 7. desember 2017

Helt grei opplevelse, står ikke i stil til prisen. Har du gjort det en gang så har du gjort det. Men opplev det.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, AndreasB1336