Spennende bane

Kul opplevelse å prøve denne banen, inne i fjellet. Veldig bra at den er åpen for publikum, dette... les mer

Anmeldt 30. juli 2021
FlopsyP
Flora, Norge
Historisk sus!

Et veldig bra alternativ om du ikke orker gå opp på Gaustatoppen. Kan fint ta den bare en vei også... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
solveigirenes

Anmeldt 24. september 2019

Det er nå enkelt å ta seg til Gaustadtoppen da det går trikk og bane inne i fjellet. Det er ikke alle som er like ivrig til å ta seg til toppen på utsiden, selv om det er god trim. Det går som nevnt bane inne i fjellet. Det kan kjøpes enveis- eller tur-/returbillett for de som ønsker å bruke ski på nedturen, eller beina for den saks skyld.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 989aagel
Anmeldt 4. september 2019

Dette er noe man bør gjøre/oppleve. Spennende og kjøre tog inn og opp i fjellet. Fantastisk arbeid som er gjort/lagt ned her. Dette bør en ta seg tid til og få gjort. sommer som vinter. Må være en knall tur og kjøre på ski ned igjen fra toppen. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, JI N
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi tok banen ned på en dag med lite kø. Vognene er som de opprinnelig var, trange og autentiske. Dyre billetter, turen ned kostet kr 300 per person. Turen tar ca 15 minutter. Hyggelige ansatte.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 897kristins
Anmeldt 20. juli 2019

Vi gikk opp, og bestemte oss for at noen av oss skulle ta bane ned. Det var 70 minutters ventetid, men ellers en morsom opplevelse å ha tatt banen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Anine K
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk mulighet og en opplevelse utenom det vanlige... Fin overraskelse til barna når vi skulle ned igjen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, hp_kill