Spennende og opplevelsesrik

Spennende tur med Gaustadbanen.gjennom trang og bratt tunnel. God informasjon av de ansatte og... les mer

Anmeldt 13. oktober 2020
Rask58
Jessheim, Norge
Flott

Kjempeflott tur med banen. Vi gikk opp og tok banen ned, siden barna hadde så lyst. Var verd det... les mer

Anmeldt 6. oktober 2020
Anananit
Skien, Norge

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personalet ved kjøp av bilett, han svarte på spørsmål og var heldig behjelpelig. Vi tok banen en vei pga mye kø på vegen ned. Vi reiste opp seint på dagen som gjorde at det ikke var noe kø opp.
Det er veldig kaldt inne i fjellet, så anbefaler varme klær selv på varme sommerdager.
Personalet som kjørte vognene var også veldig hyggelige og hjalp til med vogner om dette var nødvendig.
Andefales om du ikke vil gå opp til toppen.
Vi gikk ned igjen og dette var en veldig grei tur! Man går i mye stein, så man må være forsiktig.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, trinemetteb
Gaustabanen, Salg/Marked på Gaustabanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei. Takker for tilbakemeldingen. Hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse med Gaustabanen til toppen, og en fin tur ned igjen til fots.

Fortsatt god sommer:)

Anmeldt 24. september 2019

Det er nå enkelt å ta seg til Gaustadtoppen da det går trikk og bane inne i fjellet. Det er ikke alle som er like ivrig til å ta seg til toppen på utsiden, selv om det er god trim. Det går som nevnt bane inne i fjellet. Det kan kjøpes enveis- eller tur-/returbillett for de som ønsker å bruke ski på nedturen, eller beina for den saks skyld.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 989aagel
Anmeldt 4. september 2019

Dette er noe man bør gjøre/oppleve. Spennende og kjøre tog inn og opp i fjellet. Fantastisk arbeid som er gjort/lagt ned her. Dette bør en ta seg tid til og få gjort. sommer som vinter. Må være en knall tur og kjøre på ski ned igjen fra toppen. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, JI N
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi tok banen ned på en dag med lite kø. Vognene er som de opprinnelig var, trange og autentiske. Dyre billetter, turen ned kostet kr 300 per person. Turen tar ca 15 minutter. Hyggelige ansatte.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 897kristins
Anmeldt 20. juli 2019

Vi gikk opp, og bestemte oss for at noen av oss skulle ta bane ned. Det var 70 minutters ventetid, men ellers en morsom opplevelse å ha tatt banen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Anine K