Historisk sus!

Anmeldt 13. oktober 2020
Rask58
Jessheim, Norge

Anmeldt 29. juli 2021

Et veldig bra alternativ om du ikke orker gå opp på Gaustatoppen. Kan fint ta den bare en vei også. Interessant å lese historien i inn og utgangen. Utsikten fra toppen er også en opplevelse. Ta med jakke, det kan være kaldt inne i fjellet!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solveigirenes
Anmeldt 19. juli 2021

To voksne og to små barn gikk opp torsdag 16. Juli og skulle ta banen ned. Vi var ikke oppmerksomme på at køen, i en iskald gang, var over to timer! Hvorfor er det ikke bedre opplyst om dette?

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, 709thers
Anmeldt 26. november 2020

Vi fikk dessverre ikke noe opplevelse da de valgte å stenge på meget dårlig grunnlag dagen før vi skulle benytte oss av banen. Trist da det også er meldt strålende vær! To meget skuffa barn og voksne... som hadde hadde gledet seg stort til denne opplevelsen.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, tinemariet
Gaustabanen, Salg- og markedsansvarlig på Gaustabanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2020

Hei. Bakgrunnen og grunnlaget for stengningen var som tidligere kommunisert myndighetens råd om økt avstand, færre nærkontakter samt å unngå unødvendig fritidsreiser. Som et resultat av dette, så vi oss nødt til å gjøre nødvendig tilpassinger, for ikke å bidra til økt smitterisiko. Vi er lei oss for at dette ble en dårlig opplevelse for dere.

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Spennende tur med Gaustadbanen.gjennom trang og bratt tunnel. God informasjon av de ansatte og flott opplevelse

Dato for opplevelse: oktober 2020
2  Takk, Rask58
Anmeldt 6. oktober 2020

Kjempeflott tur med banen. Vi gikk opp og tok banen ned, siden barna hadde så lyst. Var verd det- flott og annerledes tur.
Men noe dyr. 300kr for voksen en vei, 150 for barn.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Anananit