Spennende bane

Historisk sus!

Anmeldt 29. juli 2021
solveigirenes

Anmeldt 6. august 2021

Var en tur på toppen i går , var ikke helt heldig med været , men det viktigste var å ha vært der , men reagerte kraftig på smittevernreglene , vi ble ' stablet ' 6 stk. i en vogn tar vi satt helt opp på hverandre , som jeg absolutt ikke følte behagelig i disse tider.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, toronado77
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kul opplevelse å prøve denne banen, inne i fjellet. Veldig bra at den er åpen for publikum, dette gjør Gaustatoppen tilgjengelig også for de som synes det blir vel langt å gå opp. Begrenset kapasitet i kombinasjon med sommerferie gir en del ventetid, og obs at det er kaldt inne i fjellet.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, FlopsyP
Anmeldt 29. juli 2021

Et veldig bra alternativ om du ikke orker gå opp på Gaustatoppen. Kan fint ta den bare en vei også. Interessant å lese historien i inn og utgangen. Utsikten fra toppen er også en opplevelse. Ta med jakke, det kan være kaldt inne i fjellet!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solveigirenes
Anmeldt 19. juli 2021

To voksne og to små barn gikk opp torsdag 16. Juli og skulle ta banen ned. Vi var ikke oppmerksomme på at køen, i en iskald gang, var over to timer! Hvorfor er det ikke bedre opplyst om dette?

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, 709thers
Anmeldt 26. november 2020

Vi fikk dessverre ikke noe opplevelse da de valgte å stenge på meget dårlig grunnlag dagen før vi skulle benytte oss av banen. Trist da det også er meldt strålende vær! To meget skuffa barn og voksne... som hadde hadde gledet seg stort til denne opplevelsen.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, tinemariet
Gaustabanen, Salg- og markedsansvarlig på Gaustabanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2020

Hei. Bakgrunnen og grunnlaget for stengningen var som tidligere kommunisert myndighetens råd om økt avstand, færre nærkontakter samt å unngå unødvendig fritidsreiser. Som et resultat av dette, så vi oss nødt til å gjøre nødvendig tilpassinger, for ikke å bidra til økt smitterisiko. Vi er lei oss for at dette ble en dårlig opplevelse for dere.