Vividtrip
24.6 km fra Skinnarbu Nasjonalparkhotell
Svømmebasseng
24.9 km fra Skinnarbu Nasjonalparkhotell
Gratis parkering
Gausta View Mountain Lodge. Where Adventures Begin.
    kr 988
        kr 1 392
      16.4 km fra Skinnarbu Nasjonalparkhotell
      Se flere hoteller i Rjukan
      Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 4 venner på fjelltur og vi bodde en helg på hotellet. Det som er pusset opp (fellesarealer) har blitt veldig flott, koslig og innbydende. Bare å glede seg til rommene også får oppgradering, men helt greie rom nå også. Rene rom og gode senger. Personalet var veldig hyggelige og imøtekommende og det er en behagelig stemning på hotellet. Veldig god mat. Hotellet er et topp utgangspunkt for flotte fjellturer. Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, stinatb
      Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet med gode turmuligheter, samtidig at man er i nærheten av Rjukan der det kan oppleves flere historiske minner fra krigen. På Møsvann som ligger nær hotellet kan man ta båten inn til Mogen. En fin naturopplevelse. Deler Hotellet er pusset opp og det er bra at de vurderer å oppgrader badene på rommene.
      Vi ble tatt godt i mot og hotellet har hyggelig personal.

2  Takk, Arvewear
      Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Første som møter oss er småsur personale. I forkant av besøket ba vi om en reiseseng til vår datter. Da vi kom hotellet var ikke dette på plass. Rommet var støvete og standarden var gammel. Ingen informasjon om hvordan fasilitetene fungerer. Det ble også lovet basseng, men denne var dessverre stengt og inngangen til bassenget er bare noe som kan beskrives som en nedslitt gang som leder til et bøttekott. Maten var konstant kald på buffeen, og hotellet gikk rask tom for matretter. Servitørene var konstant opptatt, og å be om en flaske vin til bordet tok hele ti minutter. Lekerommet som er ment de små skal kunne leke var fylt med gamle drinker fra forrige natt fra andre gjester. I baren, var det heller ikke noe som ser ut som legetimasjonskonttoll, og det ble servert drikke til noen som ikke så ut var 20 en gang.

3  Takk, Tommer H
      Anmeldt 3. september 2018

Hotellet var helt som forventet. Sengene var veldig behagelige å ligge i. Baderommet var rent og pent, men trykknappen på WC- cisternen løsnet, og det trakk ned totalinntrykket. Frokosten var god som frokoster pleier å være, men middagene var noe for seg selv! De må få høyeste karakter!

Takk, tomrR7042QX
      Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Etter å sett nettsidene og prisen på hotellet så det lovende ut. Fin beliggenhet. Fellesområdene var hyggelig og trivelig. Rommet var lite innbydende, møblene var tilfeldig satt sammen fra 60-tallet og 80-tallet. Dobbelseng var to enkeltsenger satt inntil hverandre. Ikke noe sted å oppholde seg. Ikke en vannkoker med te og kaffe på rommet eller i fellesområdet. Frokosten var meget enkel. Når romprisen er nesten 2000 kr forventer jeg mer. Og ikke dårligere standard enn billig hotell og andre overnattingsplasser til lavpris.

Dette er et hotell med muligheter, men trenger en kraftig oppjustering. Hvis prisen hadde vært halvert ville det vært akseptabelt.

3  Takk, arne05