eDreamsUSD 200
Agoda.comUSD 201
EtripUSD 200
StayForLong
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger helt for seg selv på ett fjell med gode langrenn muligheter rett utenfor . Våre rom var nyoppusset det gjaldt også baren, restauranten og loungen. Bassenget var stengt. Vi bodde der en hel helg men første natten var det kun oss og 2 rom til . Vi rakk ikke frokosten så da måtte vi pent til lunsjen starter . Altså ikke mulig å få mat mellom kl 10-13 og kl 17-19 og 30 minutters kjøring til nærmeste butikk. Men maten var faktisk veldig bra foruten om grønnsakene som kun var kokt i vann uten smak. Vi fikk julebord buffe den ene dagen og det smakte fortryllende og alt var laget fra bunnen . Frokosten hadde alt av egg, masse pålegg, nybakt brød, vafler og kaffe var inkluder .
Det var ikke mye folk på hotellet og jeg følte av og til at vi var til bry ..

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, 848nadiao
Anmeldt 6. november 2018

Flotte turområder, trivelig hotell til en pris som frister til gjenbesøk. Stedet var under renovering uten at det var plagsomt. Buffet til middag med greit utvalg. Nydelig utsikt fra spisesalen. Svømmebasseng finnes men var stengt pga prosess.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Vividtrip
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 4 venner på fjelltur og vi bodde en helg på hotellet. Det som er pusset opp (fellesarealer) har blitt veldig flott, koslig og innbydende. Bare å glede seg til rommene også får oppgradering, men helt greie rom nå også. Rene rom og gode senger. Personalet var veldig hyggelige og imøtekommende og det er en behagelig stemning på hotellet. Veldig god mat. Hotellet er et topp utgangspunkt for flotte fjellturer. Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, stinatb
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet med gode turmuligheter, samtidig at man er i nærheten av Rjukan der det kan oppleves flere historiske minner fra krigen. På Møsvann som ligger nær hotellet kan man ta båten inn til Mogen. En fin naturopplevelse. Deler Hotellet er pusset opp og det er bra at de vurderer å oppgrader badene på rommene.
Vi ble tatt godt i mot og hotellet har hyggelig personal.

2  Takk, Arvewear
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Første som møter oss er småsur personale. I forkant av besøket ba vi om en reiseseng til vår datter. Da vi kom hotellet var ikke dette på plass. Rommet var støvete og standarden var gammel. Ingen informasjon om hvordan fasilitetene fungerer. Det ble også lovet basseng, men denne var dessverre stengt og inngangen til bassenget er bare noe som kan beskrives som en nedslitt gang som leder til et bøttekott. Maten var konstant kald på buffeen, og hotellet gikk rask tom for matretter. Servitørene var konstant opptatt, og å be om en flaske vin til bordet tok hele ti minutter. Lekerommet som er ment de små skal kunne leke var fylt med gamle drinker fra forrige natt fra andre gjester. I baren, var det heller ikke noe som ser ut som legetimasjonskonttoll, og det ble servert drikke til noen som ikke så ut var 20 en gang.

3  Takk, Tommer H