TripadvisorUSD 179
Booking.comUSD 179
Agoda.comUSD 179
eDreamsUSD 179
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi overnattet på dobbeltrom for kr 990,- på Rjukan Gjestehus som administreres av Park Hotel Rjukan. Badet var skittent, lyspærer manglet, dusjen var tett (Her kom det en mann som forsøkte å stake opp litt- det hjalp noe, men ekkelt at han lot sluk-beskytteren ligge på gulvet.) Det toppet seg rett før midnatt, da vi skulle legge oss. Den ene sengen manglet halvparten av sengespilene under madrassen!!! Vi orket ikke tanken på å vente på at noen skulle komme å skifte ut sengen, så vi valgte å bruke den. Det resulterte i dårlig søvn.
Frokosten var under gjennomsnittlig.
Vi klagde på rommet, og fikk kr 150,- i avslag. Vi kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AnnTveiten
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Det kan vel nesten ikke bli verre enn da våre slektninger fra Canada bodde der to netter i sommer, slitt og skittent rom, ikke TV, høg pris (ca 1300 kr/natt), manglende daglig renhold og stell av rommet, elendig frokost, fraværende personale. Trist å ha et slikt byhotell.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, StefiogTrondD
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Ganske slitt og utdatert stil. Stille hotell med sentral beliggenhet. Vindu rett ut mot kebabkiosken, men ikke mye støy en lørdagskveld. Veldig liten flatskjerm-TV. Helt grei frokost. Lett å finne parkering.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Karolina G
Anmeldt 3. august 2018

Dette må ha vært det dårligste hotellet jeg har overnattet på ,bør ikke kalle seg hotell heller. Gammelt og nedslitt ,skitten på rommet. Styr unna. Dårlig frokost og persjonalet som snakket bare engelsk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, olebd
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Overnattet her en natt på Norgesferien. Hadde heller sovet i bilen. Hotellet er gammelt og bærer preg av dette.. det lukter røyk i heisen. Mørke lokaler. Lukter blanding av tannkrem og kloakk i gangene. Grei størrelse på rommet men skittne vegger og flekker på badet. Lave senger og paddeflate puter. Ingen air condition..

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, AnetteLM