Booking.comUSD 180
TripadvisorUSD 180
FindHotel
eDreamsUSD 180
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er det eneste hotellet i Rjukan og vet å benytte seg av det. Vi betalte 1490. Hele hotellet er nedslitt. Badet ille, TV virket ikke, restaurant bare sånn passe. Betjeningen hyggelig. Full renovering må til. Før den tid bør ikke prisen være høyere enn 900,-.

Takk, christinereitan
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Skittent rom, skitne kaffekopper på rommet, badet helt ufyselig. Alt treng renovering. Stikkontakten på rommet var ikke skrudd fast. Frokosten lite bra. Alt for dyrt!! Personalet forstår og snakker dårlig norsk.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, annesT9707OU
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Det luktet gammelt med en gang vi kom inn. Gammelt og veldig slitt hotell. Dessverre var det også veldig møkkete.
Barna ba om å få slippe å dusje da de synes det var ekkelt og luktet vondt. Tett vask. Møkk og støv overalt.

Frokosten var uten tvil den værste hotellfrokosten vi har hatt. Det var billig pålegg, flatt, halvstekt brød og veldig litw og dårlig utvalg. Ikke engang glass til eggene var det.

Takk, 342mettel
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggende i hovedgata på Rjukan. Fint utgangspunkt for attraksjonene i området. Rene rom, men trenger absolutt en oppshining. Hotellet bærer preg av at det baronen år siden dette var Rjukans storstue. Frokosten var grei.

Takk, erikl245
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Rommet vi bodde på var møkkete og slitt. Gammelt inngrodd støv på gulvet og søppelspannet på badet. Dusjforhenget burde vært skiftet for lenge siden, stivt av møkk nederst. Prisen er altfor høy i forhold til hva du får!

Takk, 653trines