Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket et dobbeltrom, som var så stusselig at vi var glad vi kun skulle sove der. Badet var heslig. Den ene veggen i dusjen kan ikke ha vært gjort rent på denne siden av året. Det var råttent rundt listverket og tydelig ikke gjort et forsøk på å utbedre slitasjene/skadene en gang. Vinduet vendte ut mot hovedgaten og Rjukan Kebab, som tydligvis var samlingspunktet for stedets rånere. Masse støy, men vinduet måtte stå oppe pga dårlig luft på rommet. Vi hadde gått Gaustadtoppen sent lørdag kveld og gledet oss til å stå opp til hotellfrokost. Om ikke rommet var en gedigen skuffelse så toppet det seg til frokost. Tørre brødskiver pakket inn i plastpakker. Mer begrenset utvalg i pålegg enn det som møter deg i eget kjøleskap etter en lang ferie. Ikke noen alternativer med frokosblandinger, frukt og grønt. Selv ikke speilegg og bacon hadde de klart å lage! Dette er vel den mest skuffende hotellopplevelsen jeg var opplevd siden jeg var backpacker i Asia i 2000/2001. Prisen for skuffelsen var 1490,-! Styr unna folkens!

1  Takk, 966truder
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Gjennomgående dårlig standard på hele hotellet, samt dårlig renhold. Vi fikk først et uryddet rom, men fikk etter hvert et "ordentlig" et. Hotellfrokosten var dårlig. Korrekt pris på hotellet hadde vært nærmere 800 kr natten, ikke 1400 kr. Styr unna.

Takk, 369timothyp
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er det eneste hotellet i Rjukan og vet å benytte seg av det. Vi betalte 1490. Hele hotellet er nedslitt. Badet ille, TV virket ikke, restaurant bare sånn passe. Betjeningen hyggelig. Full renovering må til. Før den tid bør ikke prisen være høyere enn 900,-.

Takk, christinereitan
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Skittent rom, skitne kaffekopper på rommet, badet helt ufyselig. Alt treng renovering. Stikkontakten på rommet var ikke skrudd fast. Frokosten lite bra. Alt for dyrt!! Personalet forstår og snakker dårlig norsk.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, annesT9707OU
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Det luktet gammelt med en gang vi kom inn. Gammelt og veldig slitt hotell. Dessverre var det også veldig møkkete.
Barna ba om å få slippe å dusje da de synes det var ekkelt og luktet vondt. Tett vask. Møkk og støv overalt.

Frokosten var uten tvil den værste hotellfrokosten vi har hatt. Det var billig pålegg, flatt, halvstekt brød og veldig litw og dårlig utvalg. Ikke engang glass til eggene var det.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 342mettel