Kristoffer T
  • Booking.com
    kr 2 350
8.0 km fra Park Hotel Rjukan
Svømmebasseng
Gausta View Mountain Lodge. Where Adventures Begin.
kr 1 899
    0.0 km fra Park Hotel Rjukan
    8.4 km fra Park Hotel Rjukan
    Se flere hoteller i Rjukan
    Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet må kunne sies å være klart for renovering. Resepsjon og matsal var OK . Ingen ventilasjon på rommet og på badet var det kun en 4" lufteluke. Tør ikke å tenke på åssen det så ut bak/under badekar. Nei dette var rett slett dårlige greier. Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: august 2020
    1  Takk, Per Erik B
    Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Skikkelig dårlig renhold på rommet. Kunne ikke dusje sluken var tett pga hår fra tidligere gjester. Fullt av hår i badekaret. Verste jeg har opplevd noengang. Rommet bar preg av dårlig vedlikehold. Lamellene foran vinduet var ødelagt og dekket knapt nok vinduet. Aldri mer dette hotellet.

2  Takk, ginat77
    Anmeldt 31. juli 2020

Grusom lukt i hele hotellet. Luktet røyk/gammelt. Personalet kan omtrent ikke norsk. Gjenglemt søppel på bordet. Vasken på rommet var delvis tett. Ekkelt dusjforheng. Møkkete rom og sengetøy. Fikk nytt sengetøy som vi måtte bytte selv. Tørt brød og dårlig frokost. Da vi ba om kompensasjon v utsjekk fikk vi bare sure miner og beskjed om at VI burde ha bedt om nytt rom.! Vi ba om mail og tlf til daglig leder - det fikk vi ikke og fikk beskjed om å komme oss ut. Tragisk.

1  Takk, Faderenogmoderen
    Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Shabby, skittent og dyrt.
    Vond lukt i korridorer, dårlig renhold særlig på bad, hår på veggene osv...
    Bygget er overmodent for totalrenovering.
    Betjening var hyggelig, men det hjalp ikke allverden.

Kommer ikke tilbake.

2  Takk, 666bellk
    Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dobbeltrommet var helt grei størrelse på. Når vi var komt oss opp på rommet var det noen som låste opp døren og åpnet den. Personen merket at det var noen der og lukket igjen. Badet er lite, med dusjforheng foran dusjen, og en såpedispenser på veggen. Rommet var ganske kaldt. Det er ganske lytt mellom rommene, man hører godt når naboen dusjer, eller at heisen går opp og ned, om man er nærme denne.
    Låsen på døren var litt tung, under en stressende situasjon som feks. brann kan dette være farlig. Det gikk også av en «alarm» på døren når vi prøvde å komme oss ut den ene dagen.
    Vi gikk ned trappene og la merke til at brannslukningsapparater ikke var sjekket siden 2016!!! SKAL SJEKKES ÅRLIG!! Det ble opplyst om dette under utsjekk, men da kom det mange unnskyldninger om at de ikke hadde festet på lappene etter kontroll, men dette er det kontrolløren som gjør, ikke ansatte.....

Frokosten hadde ikke det beste utvalget, gikk tomt for hardkokte egg (eggene var det enste varme på buffeten) og appelsinjuice. Vet ikke om det er pga koronasituasjonen at utvalget var slik det var, men det var ikke til å skryte av. De små smørpakkene stod kaldt som gjorde det ekstremt vanskelig å smøre på brødet uten å ødelegge alt.
    La ikke merke til personalet, de hilste ikke, ellers og holdt seg anonyme.

Det er ingen mulighet til å lade el-bil på hotellet, men er gratis parkering i hele Rjukan, og ladestasjon med hurtigladere ikke langt ifra hotellet.

2  Takk, trinemetteb