Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig slitt hotell som virkelig trenger en overhaling. Møbler med store hull, plissegardiner som var ødelagt slik at vinduene ikke kunne dekkes, ingen mulighet for å justere temperatur på rommet, støy fra gaten utenfor, enkel frokost. Altfor dyrt

Takk, jbasma
Anmeldt 11. juli 2021

Et helt greit rom for meg og kjæresten med utsikt til Krossobanen til venstre. Vi trivdes så godt på Rjukan at vi ble 3 netter. God middagsservering på kvelden, med hyggelig betjening. Frokosten ok dog i enkleste laget. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, 25_gel
Anmeldt 4. juli 2021

Vil virkelig anbefale andre som ønsker en god natt med søvn i helgen om å se seg om etter en annen plass å sove. Kebabsjappa tvers over gata er tydeligvis der hele bygda samles etter byen, hvor de blir stående fra klokken 23:30-02:30. Da kunne man jo glede seg til en fin hotellfrokost? Neida, her var brødet tørt og utvalget middels, måtte bytte bestikk og tallerken da det første jeg tok var skitten etter vask.(burde vært strengt på dette i en pandemi.) oppsummering er at dette ble først og siste natt.

Takk, 760henrikj
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Kort oppsummert: noe mer slitent, dårlig inneklima og skittent hotell skal man lete lenge etter i Norge. Jeg er vanligvis ikke kresen, men dette hotellet var modent for oppussing. Bildene taler for seg selv, i tillegg vil jeg påstå at det var partier i resepsjonen som aldri hadde sett vaskefilla. Styr unna om dere kan, prisen var også i det stiveste laget.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Jørn-Ole N
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min var og overnattet på Park Hotel Rjukan en natt i sommer under Norgesferien vår. Vi syntes at prisen var noe stiv, men ga det et forsøk likevel. Rommet vi fikk var ikke rent som du ser på bildene. Flekker på veggene, døde innsekt og spindelvev på rommet. At rommet er rent, bør vær et minstekrav for et hotellrom. Ellers kunne det være på tide med en oppussing, eller kanskje senke prisen på rommene. Frokosten var også noe skuffende.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, KristofferTjet