Veldig fint badeland

Badelandet har fint område for små barn, en lang sklie og en kortere med mer farta. Et veldig bra... les mer

Anmeldt 26. februar 2022
dollar123
Fredrikstad, Norge
Stort og fint område

Anmeldt 28. juli 2020
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint badeanlegg for små/mellomstore barn. Supert for besøkende.

Noe som burde forbedres er muligheten til å kjøpe billetter til gitt dag, gjerne med et tid/klokke periode til /fra i høysesong/ferier. Da har man mulighet til å planlegge dagen mer. Stod 1,5 t i kø uten å vite om og når vi kom inn…

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, FarmerQueen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Stort og flott med noe som passer for alle, alt fra trening til velvære, stupetårn, boblesenger, ute og inne aktivitet. Rent, nytt og godt tilrettelagt også for bevegelseshemmede. Både små og store koste seg, her er noe for alle.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, karenmarieh
Jan A, Daglig leder på Rjukanbadet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Takk for din tilbakemelding

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var her første dag av ferien vår. Fint og rent anlegg. Ungene koste seg veldig.

Vi bestilte pizza, fikk beskjed om at der ville ta 20 min å få den, men det tok 45 min og da fikk vi også feil pizza. Siden vi hadde ventet så lenge godtok vi dette, pizzaen var helt grei.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 453anetteg

takk for tilbakemeldingen

Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Rjukanbadet har innendørs 25 meter svømmebasseng for trening og lek, to sklier, stupetårn, to stupebrett, klatrevegg, varmekulp, velværeseksjon med dyser, bobler og enda en kulp, samt to badstuer - en tørr og en fuktig. Utendørs er det helårsåpen varm kulp, svømmebasseng og mulighet til å isbade. Det er også et lite treningsrom, små dusjbad, garderobesystem, en liten kafé...

Det lille badet dekker mange behov. Prisene er overkommelige. Renholdet er bra. - Men det beste er at det er gode muligheter til effektiv trening, ro og avslapning. Generelt sett er det få folk i badet, så her slipper man å svømme i kø, med unntak av visse ferier.

Det eneste som jeg synes trekker litt ned, er apparatutvalget i treningsrommet, som kunne vært mer variert, kafeen som kunne hatt flere vegetarretter, og at det er noe etterslep i vedlikehold.

Når det er nevnt, er det flott at det i det hele tatt er treningsrom og salg av mat på badet.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, hedvign2020

takk for din beskrivelse av Rjukanbadet og din tilbakemelding

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne men let etter skiltet for innkjøring før man kommer inn i sentrum, her finner du aktiviteter for alle, alt fra vannsklier til varmt/kaldt vann basseng, utebasseng og boblebad, så her var det lagt til rette for å trives.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Klinkokkos