Visitor Centre Hardangervidda National Park
En flott formidler om dyrelivet i Hardangervidda.

Et flott opplevelsessenter der mye av informasjonen var interaktivt. Presentert på en lett... les mer

Anmeldt 12. august 2021
408_yvindf
Utrolig bra botanikkopplevelse!

Det er en grunn til at jeg kommer tilbake hit: Stadig noe å lære! Denne gangen var det en drøy... les mer

Anmeldt 12. august 2021
j_rgensB2548EC
Rjukan, Norge

Anmeldt 10. juli 2021

Her var det en interessant og informativ interaktiv utstilling. Og guider som var engasjerte og mer enn villige til å dele sin kunnskap om alt mulig. Skjæringspunktet mellom nasjonalpark og krigshistorie er kanskje litt spesielt, men ok allikevel. Utsikten fra kafeen er uslåelig!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, sunhen
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, koblingen til krigshistorie er dels på grunn av nærheten til "Grouse" gruppen sin dekningshytte og landingsplassen for operasjon "Freshman" i tillegg til at sabotørene overlevde i fjellet ved å jakte rein.
Velkommen tilbke!

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Senteret er fremtidsrettet og følger med i tiden! Jeg er imponert over utstilling og lokalene! Servicen er utmerket og jeg anbefaler denne opplevelsen til alle grupper

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 79evens
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive den! Velkommen tilbake.

Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Engasjerte og inspirerende guider! Interessant utstilling i fine lokaler med fantastisk utsikt. Gode til å formidle sammenhengen i naturen, spesielt etter ett godt måltid. Vaflene kan anbefales med utsikt til tårnfalken.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, isol02
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2021

Tusen takk for besøket og denne hyggelige tilbakemeldingen, kjempefint at dere fikk se Tårnfalken som vi er så heldige å ha hekkende ved kafeen i år!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Denne sommeren blir annereledes for mange, og det var vanskelig å finne et sted å se uten å enten måtte stå i kø, eller være omringet av andre mennesker. Vi tok turen til Hardangervidda Nasjonalparksenter for å se på deres utstilling, som var både lærerikt og morsomt. De ansatte var veldig nøye på smittefaren, som ble sett på som veldig positivt. Vi fikk med oss håndsprit når vi skulle inn i utstillingen. De hadde også en koselig panorama kafe, med kjempeflott utsikt. Vi kjøpte ferske vafler, og igjen var de veldig nøye på smitte, og vi følte oss på både sett og trygge rundt de ansatte. De var superhyggelige. Med i prisen var også en natursti gjennom app som var både gøy og lærerikt.

Rett og slett et koselig sted

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, hannabergan
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Museum på linje med det vi ser i utlandet. Viser historia og rolla til villreinen gjennom historia. Interaktiv og flott utstilling.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Gudrun S
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for besøk og hyggelig tilbakemelding!
Velkommen igjen.