Visitor Centre Hardangervidda National Park
En flott formidler om dyrelivet i Hardangervidda.

Et flott opplevelsessenter der mye av informasjonen var interaktivt. Presentert på en lett... les mer

Anmeldt 12. august 2021
408_yvindf
Utrolig bra botanikkopplevelse!

Det er en grunn til at jeg kommer tilbake hit: Stadig noe å lære! Denne gangen var det en drøy... les mer

Anmeldt 12. august 2021
j_rgensB2548EC
Rjukan, Norge

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk serviceinnstilte ansatte og veldig lærerikt for både store og små.
Kan anbefales å melde på barna på insektsturen sammen med en biolog. Der får de være med ut å fange insekter og ta dem med inn i et laboratorium for å undersøke etterpå

Takk, Thomas J
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei, så hyggelig at dere har hatt utbytte av besøket på bessøksenteret.
vi setter også stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk en entusiastisk og særdeles hyggelig mottakelse ved kjøp av billetter og invitasjon til insektsafari. Den ble vi heldighvis med på. Veldig lærerik for både store og små. En uoppdaget kakerlakk fant vi også
Vafler ble servert med et smil i kafeteriaen og høydepunktet var falkungene som ble matet av foreldrene med nyfanget mus.

Senteret er spennende å besøke, fint presentert og kombinasjon med fine bilder og utstillinger og interaktive presentasjoner engasjerer.
Jeg anbefaler å bruke 3 timer. En time kan nytes i kafeteriaen, med en av de vakreste utsiktene jeg vet, både sommer og vinter.

Takk, FrankL1558
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for besøk og kjempefin tilbakemelding på vårt tilbud og aktiviteter!
Det er også fint at du anbefaler 3 timer, da det er mye å lære her hos oss.
Ha en fortsatt god sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Sammen med barn fra fem til ti år fkk vi en svært lærerik og informativ opplevelse. Dette er et fremtidsrettet senter med stort potensial. Guiden klarte å engasjere i ulike tema og problemstillinger. Informasjonlokaler, filmer og lokasjon byr på god læring og underholdning. Et besøk til senteret sammen med et flott turområde rett i nærheten er en opplevelse som absolutt bør oppleves.

Takk, Olav E
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding, hyggelig å høre at dere likte utstilling og det vi tilbyr ellers.
Flott at vi klarer og engasjere dere, det tar vi med oss.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk guide, meget bra utstilling samt også litt trist når man ser utviklingen av hva menneske gjør med naturen. Men med så engasjerte guider så får man et lite håp om at det en gang kan bli en forandring..
Fantastisk mat i cafe’n.
Masse fine/kule ting man kan kjøpe med seg.
En liten tur på laboratoriumet satte lyset på kaken!
Tusen takk!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, CamillaCoxBarfot

Hei og takk for din tilbakemelding etter besøk hos oss, veldig hyggelig det du skriver og motiverende for oss som jobber her.

Anmeldt 10. juli 2021

Her var det en interessant og informativ interaktiv utstilling. Og guider som var engasjerte og mer enn villige til å dele sin kunnskap om alt mulig. Skjæringspunktet mellom nasjonalpark og krigshistorie er kanskje litt spesielt, men ok allikevel. Utsikten fra kafeen er uslåelig!

Takk, sunhen
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, koblingen til krigshistorie er dels på grunn av nærheten til "Grouse" gruppen sin dekningshytte og landingsplassen for operasjon "Freshman" i tillegg til at sabotørene overlevde i fjellet ved å jakte rein.
Velkommen tilbke!