Visitor Centre Hardangervidda National Park
En flott formidler om dyrelivet i Hardangervidda.

Et flott opplevelsessenter der mye av informasjonen var interaktivt. Presentert på en lett... les mer

Anmeldt 12. august 2021
408_yvindf
Utrolig bra botanikkopplevelse!

Det er en grunn til at jeg kommer tilbake hit: Stadig noe å lære! Denne gangen var det en drøy... les mer

Anmeldt 12. august 2021
j_rgensB2548EC
Rjukan, Norge

Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk opplevelse sammen med 2 barn. Interaktivt og engasjerende for hele familien. Kan fint bruke 4 timer her sammen med barna og de veldig inspirerende og engasjerte senter ansatte. De skapte et ytterligere natur engasjement for oss og viste oss den beste service vi kunne ønske oss. Hele senteret bærer preg av de ansattes engasjement og kunnskap. Barna fikk delta selv på labben og de hadde engasjerende filmer både for gammel og ung.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solveigirenes
ståle r, Public Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for veldig fin tilbakemelding og at dere setter pris på våre engasjerte ansatte.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Eit fantastisk nasjonalparksenter som osar av seriøsitet. Utstillinga er veldig lærerik og viktig for alle generasjonar. Personalet er kunnskapsrike og imøtekomande. Nydeleg utsikt i kafédelen med tårnfalk rett utanfor vindauga. Knallgode vafler og heimelaga rabarbrasaft.

Takk, Synnove_Myk
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for besøket og veldig fin tilbakemelding på våre produkter. Vi synest det er gledelig at dere har lært
ting i vår utstilling og hatt en god opplevelse.
Fortsatt riktig god sommer.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et nydelig og lærerikt sted med utrolig hyggelige og engasjerte ansatte som gjorde hele opplevelsen ypperlig! Herlig service og atmosfære i kafeen og en utstilling som både var informativ og rørende. Anbefaler definitivt et besøk for en lærerik opplevelse takket være et super engasjert personale og et veldig fint miljø!

Takk, 27maigat
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og besøk, veldig motiverende for oss som jobber her!
Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk serviceinnstilte ansatte og veldig lærerikt for både store og små.
Kan anbefales å melde på barna på insektsturen sammen med en biolog. Der får de være med ut å fange insekter og ta dem med inn i et laboratorium for å undersøke etterpå

Takk, Thomas J
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei, så hyggelig at dere har hatt utbytte av besøket på bessøksenteret.
vi setter også stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk en entusiastisk og særdeles hyggelig mottakelse ved kjøp av billetter og invitasjon til insektsafari. Den ble vi heldighvis med på. Veldig lærerik for både store og små. En uoppdaget kakerlakk fant vi også
Vafler ble servert med et smil i kafeteriaen og høydepunktet var falkungene som ble matet av foreldrene med nyfanget mus.

Senteret er spennende å besøke, fint presentert og kombinasjon med fine bilder og utstillinger og interaktive presentasjoner engasjerer.
Jeg anbefaler å bruke 3 timer. En time kan nytes i kafeteriaen, med en av de vakreste utsiktene jeg vet, både sommer og vinter.

Takk, FrankL1558
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for besøk og kjempefin tilbakemelding på vårt tilbud og aktiviteter!
Det er også fint at du anbefaler 3 timer, da det er mye å lære her hos oss.
Ha en fortsatt god sommer og velkommen tilbake.