Visitor Centre Hardangervidda National Park
En flott formidler om dyrelivet i Hardangervidda.

Et flott opplevelsessenter der mye av informasjonen var interaktivt. Presentert på en lett... les mer

Anmeldt 12. august 2021
408_yvindf
Utrolig bra botanikkopplevelse!

Det er en grunn til at jeg kommer tilbake hit: Stadig noe å lære! Denne gangen var det en drøy... les mer

Anmeldt 12. august 2021
j_rgensB2548EC
Rjukan, Norge

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi startet besøket med en nydelig smaksopplevelse med grønnsakssuppe og gulrotkake og vaffel til dessert, utsøkt krem til kaken.
Vår beste naturfagtime fikk vi av Erlend, som hadde en times gjennomgang av villblomster og fugler i en rundløype ved senteret. Meget kunnskapsrike og entusiastiske ansatte som inspirerer besøkende. Her er det veldig mye å oppleve og lære som flotte informative utstillinger.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, bokomneruddilkonnerg
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for besøk og meget hyggelig tilbakemelding på det vi tilbyr gjestene og at det er mye å lære.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk opplevelse sammen med 2 barn. Interaktivt og engasjerende for hele familien. Kan fint bruke 4 timer her sammen med barna og de veldig inspirerende og engasjerte senter ansatte. De skapte et ytterligere natur engasjement for oss og viste oss den beste service vi kunne ønske oss. Hele senteret bærer preg av de ansattes engasjement og kunnskap. Barna fikk delta selv på labben og de hadde engasjerende filmer både for gammel og ung.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solveigirenes
ståle r, Public Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for veldig fin tilbakemelding og at dere setter pris på våre engasjerte ansatte.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Eit fantastisk nasjonalparksenter som osar av seriøsitet. Utstillinga er veldig lærerik og viktig for alle generasjonar. Personalet er kunnskapsrike og imøtekomande. Nydeleg utsikt i kafédelen med tårnfalk rett utanfor vindauga. Knallgode vafler og heimelaga rabarbrasaft.

Takk, Synnove_Myk
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for besøket og veldig fin tilbakemelding på våre produkter. Vi synest det er gledelig at dere har lært
ting i vår utstilling og hatt en god opplevelse.
Fortsatt riktig god sommer.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et nydelig og lærerikt sted med utrolig hyggelige og engasjerte ansatte som gjorde hele opplevelsen ypperlig! Herlig service og atmosfære i kafeen og en utstilling som både var informativ og rørende. Anbefaler definitivt et besøk for en lærerik opplevelse takket være et super engasjert personale og et veldig fint miljø!

Takk, 27maigat
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og besøk, veldig motiverende for oss som jobber her!
Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk serviceinnstilte ansatte og veldig lærerikt for både store og små.
Kan anbefales å melde på barna på insektsturen sammen med en biolog. Der får de være med ut å fange insekter og ta dem med inn i et laboratorium for å undersøke etterpå

Takk, Thomas J
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei, så hyggelig at dere har hatt utbytte av besøket på bessøksenteret.
vi setter også stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.
Velkommen tilbake!